Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij waren vier dagen in Galaxidi en hadden het geluk om in Galaxa Mansion te verblijven. Wat een gastvrijheid! Het ontbijt is fantastisch op het terras met uitkijk over de zee. Echt een enorme aanrader.

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Vasiliki K, Ιδιοκτήτης van Galaxa Mansion, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2018

Thank you so much for your amazing review! Best wishes.

Beoordeeld op 19 juni 2017 via mobiele applicatie

Zeer verzorgd klein hotel in een prachtig wit huis met met lichtblauwe luiken. Twee kleinere nadelen zijn de kleine badkamer en het wat oudere bed. De voordelen van met name het gastvrije personeel, het heerlijke uitgebreide en huisgemaakte ontbijt en het uitzicht op Galaxidi, wegen daar echter ruimschoots tegenop.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 augustus 2016 via mobiele applicatie

Klein schattig guesthouse, rustig gelegen in Galaxidi. Mooie driepersoonskamer met balkon en fantastisch uitzicht over de baai. Op (gezellige) korte loopafstand van haven/restaurants. Schoon, verzorgd. Geweldig ontbijt in mooie terrastuin met eveneens uitzicht op de baai. Ontbijt aan tafel geserveerd met verse huisgemaakte producten. Zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst en bediening. Douche/toilet was wat behelpen en aan de krappe kant, anders *****. Aanrader!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 29 april 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven 1 nacht in een 4 persoonskamer. Het had een terras, heerlijke bedden thee- en koffie op de kamer en een piepkleine badkamer met lekker warm water.
Ontvangst was zo hartelijk. Gelijk voel je je thuis op het sfeervolle terras in de zon met bloemen, parasols en een drankje bij de bar.
Wat een overheerlijk ontbijt met verse producten, met zorg klaargemaakt. We komen hier zeker een keer terug.

Verbleef: april 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 9 augustus 2014

Wij waren hier met onze puberkinderen in twee kamers. Wat een lieflijk hotel, heerlijke bedden en vooral een geweldig lieve eigenares. Het ontbijt was echt super met eigen gemaakte jam in allerlei smaken, flensjes en cheesepie, alles opgediend op het terras voor het hotel met prachtig uitzicht op het tweede baaitje van Galaxidi. Het deed ons denken aan Griekenland 3o jaar geleden, vooral de geweldige gastvrijheid. Wij raden het iedereen aan!

Kamertip: Het is altijd goed. Kamers aan voorkant hebben uitzicht en ochtend zon
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie