“Vriendelijk Grieks. ”

Geclassificeerd als nr. 4 van 22 Restaurants in Galaxidi
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat in het seizoen hier gedineerd met maar enkele andere gasten. Veel aandacht van eigenaresse die alles deed om het ons naar de zin te maken. Gegrilde reuzen garnalen smaakten prima. Mythos biertje erbij (de enige aanwezige witte wijn sprak mij minder aan) en het leven is goed. Rustiek interieur is gedateerd.

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker geluncht met kindjes op het terras met uitzicht op de baai. Gemoedelijke en kindvriendelijke bediening.

5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en gratis dessert gekregen. Minpunt: Er liepen 2 serveersters rond waarvan er 1 zeer vriendelijk was en vlot Engels sprak en 1 minder vlot was.

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het werd ons aangeraden als visrestaurant door onze gastvrouw in guesthouse. Ik kon slechts kiezen tussen dorade en kabeljauw... Helaas net niet mijn favoriet. Derhalve voor gegrilde lamsbout gekozen... Erg mals, zacht en smakelijk. De gerechten van mijn tafelgenoten ook. Verse producten en gelukkig eens geen overdadige porties. Huiswijn was naar onze smaak te zoet. Gastvrouw kwam derhalve met flessen wijn en uitleg aan tafel. Terras met uitzicht op haven. Bediening correct maar behoudend. Kwaliteit eten prima, ontvangst minder sfeervol en gezellig.

19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een druk kruispunt, zit niet zo gezellig. Het eten is middelmatig, weinig smaakvol. Vriendelijke bediening, ,maar we zouden hier niet nog eens gaan zitten

Reizigers die Taverna Porto bekeken, bekeken ook

Galaxidi, Phocis Region

In Taverna Porto geweest? Deel je ervaringen!