“Na het lezen van de positieve beoordelingen hier, zelf eens geprobeerd”
Beoordeling van O Bebelis

O Bebelis
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in Galaxidi
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 mei 2017 beoordeeld

en inderdaad uitstekend idee geweest, de gevulde ajuinen waren overheerlijk, jammer maar in de zomermaanden kan je hier geen zelfgemaakte rosé wijn verkrijgen, maar de witte en rode huiswijn werden op tafel gezet en deze waren ook heel lekker.
Als afsluiter kregen we van de zaak een crème brulee en een klein glaasje tsipora
Al bij al een geslaagde avond.

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De salade was niet zo bijzonder maar de gevulde uien moet je echt proberen. Heerlijk! Het varkensvlees met pruimen was ook erg lekker. Daarbij goede wijntjes en een zeer vriendelijke service. Gewoon heel goed.

29 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevulde uien waren inderdaad zalig.
Lekker gezellig gegeten voor goede prijs.
Ook wel Bebelis genoemd.
Snel geserveerd, gezellig knus restaurant.

29 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke eigenaars
Vers klaargemaakte Griekse
specialiteiten. Een echte aanrader!
Het dorpje Galaxidi is sowieso het omrijden waard!

6 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben alle vier onze buikje rond gegeten! Heerlijk! Met tsatsiki vooraf en heerlijke salades (die overigens best groot zijn). En als hoofdgerecht kozen we de gevulde uien en de keftedes. Echte aanraders! Ik zou het zeker eens proberen.

Reizigers die O Bebelis bekeken, bekeken ook

Galaxidi, Phocis Region

In O Bebelis geweest? Deel je ervaringen!