Beoordeeld op 1 november 2017 via mobiele applicatie

In een voormalige schippershuis is dit guesthouse gevestigd op korte loopafstand van de haven. Vriendelijke ontvangst met veel informatie over de mogelijkheden in de directe omgeving. Kamer is erg gedateerd. Alles werkt maar stamt uit de jaren 60 van de vorige eeuw.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 oktober 2017

Chrisoula en haar medewerksters doen er alles aan om het je naar de zin te maken. De ontvangst was geweldig. Onze kamer met balkon had uitzicht op de tuin en was groot en lux. De badkamer was de beste die we op onze reis zagen.
Maar ..... Het ontbijt was - in het kwadraat - super en daarmee: ''we have been spoiled greatly by you Chrisoula''!
De naam Galaxidi is niet een naam die bekend is bij het grote publiek. De geschiedenis van deze (nu) kleine havenstad is echter indrukwekkend.
Delphi ligt op een halfuurtje rijden. Galaxidi heeft veel visrestaurantjes die op loopafstand van het Ganimede Hotel zijn.
Dorry en Ton

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Zeer fijn gastvrij hotel. Perfect voor uitstap naar Delphi, uit eten gaan bij restaurantje aan de baai of zwemmen in zee op nabijgelegen strandjes. Aanrader met kindjes! Kookles van gastvrouw ook erg leuk voor kinderen.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 24 augustus 2016

Geweldig Hotel. Heerlijk ontbijt in een prachtige tuin rustig gelegen. Vanuit het hotel een boot tocht gemaakt naar eilandjes en afgelegen stranden. Waar je heerlijk kan snorkelen of duiken. Ook het duiken is een mogelijkheid in het hotel. Op de terug toch 8 Dolfijnen met 2 babies voor de boot gehad.Met een woord het verblijf was super

Kamertip: #duiken #snorkelen #bars #haven #boottocht #stedentrips
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 14 mei 2016 via mobiele applicatie

Gastvrij, uitstekend verzorgd
Met name het ontbijt een feest
De superior suite doet huiselijk aan.
Een aanrader .
Galaxidi is een klein dorp aan het water, waar je in de vele restaurantjes heerlijk vis kunt eten .

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner