10 mei 2016 beoordeeld

Hotel wat we gebruikte voor doorreis. De locatie daarvoor is prima, vlakbij de snelweg. Verwacht verder dan ook niks in de omgeving.

Er was heel veel lawaai vanwege een studentenfeest wat tot zes uur s ochtends doorging met volgens mij een paar honderd jongeren die dronken aan het zingen, gillen etc doen waren. Leuk voor hun, maar slapen deed je niet. Verder was de parkeerplaats niet afgesloten (er zat wel een poort maar die was open) waardoor er ook dronken mensen op de parkeerplaats waren waar je vanuit de kamer op uit keek. Er kwamen auto's af en aan en we voelden ons niet veilig, zeker omdat de omgeving waar het hotel ligt waar we de dag ervoor even door heen waren gereden in onze beleving een achterstandswijk is, dat droeg niet bij aan het veiligheidsgevoel.

Het ontbijt was overigens wel heel prima!!! Als het daar rustig is is het een prima hotel voor een nachtje, maar wij kiezen de volgende keer voor een andere locatie.

Kamertip: kamer aan de achterkant
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
30 juli 2015 beoordeeld

Vriendelijk onthaal . Het hotel heeft geen lift en de kamers zijn klein.
Er is amper een kast om iets in op te hangen , op te bergen.
De badkamer is klein en bij het douche loopt de badkamer onder water.
Het ontbijt is heel goed met een grote keuze in brood en beleg . Je kan er zelfs terecht voor een glaasje champagne.
Goed en goedkoop voor een tussenstop.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
21 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een prima hotel om te overnachten voor je wintersport. Kamers en bedden zijn klein, maar voldoen. De douche is onhandig (geen gordijn), verder is de badkamer netjes en doet zelfs iets luxe aan. Het ontbijt is veel beter dan je verwacht in een dergelijk hotel (champagne, verse jus, verse paté, warme broodjes, etc), zou niet misstaan in een 4 sterren hotel.

• Verbleef: februari 2015
30 december 2014 beoordeeld

Hotel is prima voor doorreis, kamers zijn voorzien van goede bedden, gratis wifi. Douchen lukt je niet zonder wateroverlast. Luidruchtige gasten aanwezig, die gedronken leken te hebben. s Nachts ging alarm af, veroorzaakt door gast. Personeel bood volgende dag verontschuldigingen aan. Niet ontbeten vanwege vroeg vertrek. Schijnt goed te zijn, als je recensies leest. Prikkeldraad en veel sloten lijken te wijzen op inbraakgevoeligheid. Al met al onrustige nacht en niet voor herhaling vatbaar ondanks de wel gunstige prijs.

• Verbleef: december 2014, reisde met familie
14 juni 2013 beoordeeld

Aan te bevelen voor overnachting van of naar Zuid-Frankrijk. Mooie aantrekkelijke juniorsuite. goed ontbijt en voortreffelijk diner. Zeer vriendelijk. Frequente tramverbinding met centrum Nancy. Zeer vriendelijk personeel.

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner