Ibis Nancy Brabois
12 augustus 2017 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ziet er netjes uit. Wij hadden voor 4 personen geboekt , kamer was maar voor 3 personen in gereedheid gebracht. Ook na melding zelf op moeten lossen. Ontbijt was ok , heerlijk buiten kunnen zitten. Drankjes schandalig duur ruim 4 euro voor een cola. Vraag je om cappuccino dan krijg je koffie met slagroom. Bediening vertikte het om iets anders te spreken dan Frans. Meisje bij de receptie sprak ook niet best Engels maar die deed goed haar best.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel uitgekozen voor een overnachting richting zuid Frankrijk. Prima hotel, vriendelijk ontvangst in het Engels en heerlijke bedden. Eten hebben wij niet uitgeprobeerd. Goed overnachtings hotel met prima bedden.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
9 mei 2017 beoordeeld

Goed en dienstvaardig personeel . Goede keuken , het eten viel heel goed mee . We kregen ook de tijd om rustig te eten . De kamer was OK er was wel een probleem met het afsluiten van de deur, zodat we naar een andere kamer moesten verhuizen.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettig ontvangst. De kamer klein maar een prima bed. Eten goed ook het ontbijt. Tram voor de deur om de stad te bezoeken..
Alleen niet te boeken via Accor Die 5 % dus misgelopen. Site maar weggegooid

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner