“Heerlijk eten voor een redelijke prijs!”
Beoordeling van Anadalis

Anadalis
Geclassificeerd als nr. 12 van 59 Restaurants in Argassi
1 juni 2018 beoordeeld

Locatie, eten en personeel geweldig in een woord! Mensen komen uit heel Zakyntos om hier te dineren.

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier vandaag gegeten, erg smaakvol, leuke hippe mediterraanse kaart, anders dan de typisch Griekse keuken (die ook lekker is natuurlijk) maar welkome afwisseling. Lieve attente bediending die er zin in heeft.
Mooie zonsondergang en direct aan zee met palmbomen en relaxed muziekje op de achtergond (jazzy). Ook goede wijnen en een echt lekkere latte koffie na.

17 mei 2018 beoordeeld

Op mijn verjaardag hier mogen eten met mijn vrouw, 3 zonen en 2 schoondochters. Tafel op het terras aan het water. Vanaf de kaart heel mooie gerechten, die ook nog eens door een vriendelijke bediening worden toegelicht en geserveerd. Heerlijk eten voor een in verhouding staande prijs. AANRADER.
De 'seafood plater' als voorgerecht is zeker de moeite waard.
De volgende dag zijn we nog eens gaan eten, omdat we gevraagd hadden naar een gerecht met kreeft. Heerlijk.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf van 1 week hier 2x gegeten met 7 personen. Was heerlijk. Heel erg vriendelijk personeel. Mooi uitzicht op zee. Als voorgerecht zijn de Mezze en de lollypops (garnalen) aan te raden. Als hoofdgerecht waren bij ons de zalm en de picanha populair.
Als toetje waren favoriet: heerlijke appelcrumble met caramel/zeezout ijs, chocoladetaartje of crema catalana.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met prachtig uitzicht!
Hadden geluk dat ze nog een plekje hadden. Wil je aan het water zitten is reserveren van te voren wenselijk

Reizigers die Anadalis bekeken, bekeken ook

Akrotiri, Zakynthos

In Anadalis geweest? Deel je ervaringen!