Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel, rustig gelegen in Argassi. Personeel is enorm vriendelijk en de kamers worden elke dag schoongemaakt. Ook het ontbijt en het zwembad beviel ons prima. Al met al een zeer prettig verblijf gehad in hotel Contessa!

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 juli 2018

Leuk goed verzorgd hotel, gastvrij en net personeel dat er alles aan doet om het je naar je zin te maken!
Alles wordt netjes schoongehouden!
Het ontbijt is prima, verder is er o.a. een leuk barretje en eetgelegenheid aan het zwembad waar het goed vertoeven is.

Verbleef: juni 2018
Beoordeeld op 1 juni 2018

Nette schone kamers, goede bedden, bediening vriendelijk. Wel erg gehorig hotel.voor kussens op ligbedjes bij zwembad betaal je 2 euro. Ontbijtbuffet ruime keus en goed. Op loopafstand van het centrum met leuke en goede restaurants.

Kamertip: 1e verdieping is beneden. Dan heb je geen mooi uitzicht. 2e of 3e verdieping mooier
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 februari 2018

Wij als jonger stel zijn hier midden augustus geweest voor 11 dagen. Erg mooie kamers, die in 2016 nog gerenoveerd zijn. Naar onze mening goede, fatsoenlijke bedden. Ook de badkamer ziet er goed uit. De douchecabine is misschien wat klein, maar voor ons niet storend. Tegen betaling kun je gebruik maken van een koelkast en airco. Dit vonden wij een minpuntje, maar gezien we dit van te voren wisten hadden we er rekening mee gehouden. Het ontbijt is niet heel uitgebreid, maar wel van goede kwaliteit. Het zwembad bij het hotel is prima, groot genoeg om er heerlijk in af te koelen en eventueel te dobberen op een luchtbedje. De bar bij het zwembad is ge-wel-dig. Heerlijk eten voor weinig geld en enorm vriendelijk personeel! Ook het personeel achter de receptie staat altijd voor je klaar (met een glimlach!). De locatie van het hotel is daarnaast ook top. Het hotel is wat rustiger gelegen, maar binnen 2 minuten sta je op de drukkere hoofdstraat van Argassi. Kortom: Fantastisch hotel waar je je thuis voelt! Wij hebben een top vakantie gehad en zouden dit hotel zeker aanraden!

Verbleef: augustus 2017
Beoordeeld op 30 september 2017 via mobiele applicatie

Leuk opgezet hotel, erg open, verdeeld over 2 gebouwen. Bediening is erg vriendeli j k en behulpzaam. Ontbijt en diner goed. Eetzaal op het dak van hotel met schitterend uitzicht over Argassi en naar Zakynthos stad. Je kunt binnen eten onder schuifdak dat soms open is. Er is ook een dakterras. Zwembad is prima, goede ligbedden en voldoende tafels met stoelen. Grote keuze aan eten en drinken bij de poolbar. Ligbedden gratis, matras huren maar is goedkoop, 2 euro per dag. Kamer had iets groter gemogen maar met het lekkere terras voor de kamer vonden we dat niet zo erg. Kamer was schoon, netjes en alles deed het.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
alicia k, Manager van Contessa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2017

Dear Philip

Thank you very much for taking a time to add your review for our hotel.

We highly appreciate your remarkable feedback and your beautiful description for our hotel Contessa. I believe that it can be helpful several future guests that are planning to visit our island and our hotel.

We certainly look forward to welcoming you back and thank you in person for all the lovely things you said about the hotel and the staff.

We wish you a lovely time back home. Until we hopefully see you again, take care and don’t forget us,

Best Regards
Alicia K.