15 september 2016 beoordeeld

Wij hebben hier onze 12-daagse vakantie gevierd. Het complex is mooi opgezet, de kamer was prima en schoon en het personeel heel vriendelijk. Het complex is gelegen aan de doorgaande weg met restaurantjes, winkeltjes, supermarkten en barretjes waardoor je alles wandelend kan doen. Tevens ligt het complex direct aan zee.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben 14 dagen kunnen genieten van onze vakantie in dit fijne appartementencomplex.
Ons appartement was gelegen op de begane grond bij de poolbar, het voordeel was dat het appartement overdag grotendeels in de schaduw lag!
De kamers zijn ruim, badkamer ook!
Dagelijkse schoonmaak en voldoende wisseling van beddengoed en handdoeken.
De keukeninventaris is niet echt uitgebreid maar was voldoende voor ons, koffiezetapparaat en waterkoker, goede koel/vriescombinatie.
Zelf koken deden wij hier niet.
Schuin aan de overkant is een goede bakker, links en rechts zijn kleine supermarkten.
Het strand is inderdaad smal, rechts het trapje af kun je zonder al teveel stenen zo de zee inlopen, links van het trapje staan ligbedjes maar daar moet je voor betalen €3.00 per dag, deze horen niet bij het hotel.
Verder heeft het complex een fijn zwembad, ligbedjes zijn altijd een 'ding' op zich zijn er voldoende maar door het 'handdoekje leggen' en vervolgens er geen gebruik van maken, lijkt het wat weinig.
Het personeel was zeer vriendelijk, altijd groetend of een praatje maken.
Wij hebben hier met onze zoons (15-18) een topvakantie gehad!

Verbleef: juni 2016, reisde met familie
2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben onze 14-daagde vakantie doorgebracht in dit appartementencomplex. Het ligt direct aan de doorgaande weg door Argassi maar daar merk je helemaal niets van als je binnen bent. Het zwembad is heerlijk en lekker diep (> 3 meter). Het complex is ruim opgezet en ondanks dat wij op de begane grond zaten, direct naast de bar hadden we genoeg privacy. De bedden zijn goed alleen de molton matrasbeschermers mogen ze achterwege laten. Het complex ligt direct aan het smalle strand en de zee is heerlijk. Onder water is ook zat te zien.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Tony V, Διευθυντής van Porto Iliessa Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2016

First of all, I would like to thank you for choosing our hotel for your vacation and I am extremely happy that Porto Iliessa Hotel and our staff met your expectations! We are looking forward to see you again!

14 juli 2014 beoordeeld

Dit complex is een onderdeel van het hotel met dezelfde naam.
Op zich een fijn appartement met super vriendelijk personeel. Min puntje is dat de airco centraal geregeld is en in de week dat wij er waren sprong deze pas om 23.00 uur aan op minimale kracht. En aangezien het er erg heet was is dit verre van ideaal. het aangrenzende strand is ook niet een van de mooiste. erg smal vooral. Maar over het algemeen is dit een prima locatie gezien de prijs.

Kamertip: Zorg dat je een kamer kiest die niet de gehele dag in de zon ligt.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
30 december 2013 beoordeeld

Mijn vriendinnen en ik hadden geluk: ons appartement bevond zich aan het uiteinde van één van de vleugels, waardoor we in tegenstelling tot andere gasten wél privacy hadden op ons balkon. De kamers waren niet overdreven schoon, maar schoon genoeg. De receptie was verder vriendelijk, het zwembad mooi, het aantal ligstoeltjes soms te weinig, maar de algemene sfeer was aangenaam.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met vrienden