1 juni 2018 beoordeeld

Heel schoon en mooi complex. Vriendelijk personeel die zorgt dat je een fijne vakantie beleeft! Heerlijk ontbijt. Alleen voor senioren moeilijk om in de zee te komen, veel keien en hoge afstap. Maar met een huurauto bereik je in de omgeving mooie stranden of met een speciale bus.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
12 oktober 2017 beoordeeld

Wat een geweldig hotel, alles klopt tot in de puntjes, de bedden zijn ook zeer goed. Alleen onze badkamer was aan renovatie toe. Iedereen heeft zeezicht en wij troffen het met de heerlijke ochtendzon op ons grote balkon. Het ontbijt is uitstekend (geen buffet) en heeft voor iedereen wat wils. Elona zorgt hier dat je niets tekort komt. De schoonmaak is ook goed verzorgd, iedere dag schone handdoeken. Dan de receptie met Effie en Eva, zij zijn het uithangbord van dit hotel. Nog nooit zoveel vriendelijkheid meegemaakt en de wil om het iedereen naar de zin te maken. Kortom, gaat u richting Argassi, boek dan het Windmill Bay Aparthotel ! U krijgt er geen spijt van !

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
5 juni 2017 beoordeeld

De kamer is sober ingericht, kleine keuken, goede badkamer, een fijne slaapkamer met prima bedden. Ook een groot balkon met een geweldig uitzicht. Elke dag schoonmaak en zuivere handdoeken.
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Een echte aanrader op een hele mooie plek.

Kamertip: Alle kamers hebben een prachtig uitzicht op zee
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie
4 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tof hotel en restaurant aan de zee op het einde argassi. Hebben hier smorgens een beetje home office gedaan. Goede wifi, fijn uitzicht. 'S middags lunch. Salade met zalm en een beef burger. Beide lekker. Zeer vriendelijke bediening. Er zijn ligbedjes tegen betaling voorzien die aangenaam op gras staan ipv zand. Ook een mooi zwembad.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
21 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een van onze eilandtours met een gehuurde Smart hier aangekomen.

Heerlijk op een grasveld met diverse ligbedden en parasols gaan liggen. Sommige bedjes hebben wat onderhoud nodig en sommige kussens op de bedjes ook. Maar op zich lagen ze prima...

De beachbar was een beetje chaotisch, na een tijdje te hebben gezeten zonder geholpen te worden ( er liep alleen een russische dame die alle tafels leeghaalde maar geen orders aannam) toen zelf naar de bar gegaan en onze bestelling gedaan.

Menukaart voor de lunch ziet er goed uit! Mooi aanbod, prima prijzen! Alles wat we besteld hadden zag er goed uit, smaakte goed en de wachttijd was prima!

Verbleef: september 2015, reisde met een partner