15 september 2016 beoordeeld

Windmill Studio is een heerlijk appartement!

Over de kamer, ruim, kregen elke dag schoon beddengoed en handdoeken, goed werkende airco (moest je wel een kleine vergoeding voor bijbetalen) en een dubbele schuifdeur naar het balkon. 1 van glas en 1 verduisterend/ zon werend. Had een kamer met zeezicht. Lekker wakker worden met zo een mooi uitzicht.

over het personeel, Spontaan, oprecht vriendelijk niet te overdreven. Wij hadden het ontbijt er elke morgen bij. Kwamen gewoon met de kaart en werd vervolgens geserveerd. Keuze uit 6 menu's, Europees, Grieks, healthy en nog 3 andere. Ik ging vaak voor de healthy, daar zat lekker veel vers fruit bij en Griekse yoghurt. Als je net even een andere samenstelling wilde werd daar niet moeilijk over gedaan.

De ligging, Windmill studio is gevestigd op rand van Argassi. Ik vond dit een perfecte ligging. De hoofdstraat met restaurantjes en gezelligheid is zo'n 200 meter lopen. Er zit op 100 meter afstand 2 supermarkten en 2 pinautomaten. Zakynthos stad is 10 min rijden. En vanaf Argassi zit je overal zo (met een huurauto)

Een huurauto is aan te raden! Kan je via het hotel boeken maar, vaak ook via de reisorganisatie. Wij hadden het gewoon op straat geboekt (moto rent), zit allemaal op 200 meter vanaf het hotel.

Verder hebben ze elke maandag een Greek night. Dit was een erg gezellige avond met een BBQ, traditionele Griekse dansers, dansen om het vuur en als je zelf ook je heupen los wilt gooien mag je zelf ook lekker meedoen! Een echte aanrader!

Super naar ons zin gehad! Bedankt Windmill Studio!

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
10 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een week in dit apartement gezeten. Erg vriendelijk personeel (in heel griekenland) Nette en schone kamers, mooi uitzicht over de zee en land! De kamer word dagelijks goed schoongemaakt. Daarnaast het ontbijt is goed, je kunt kiezen van een kaart! Ook voor de lunch en diner is het lekker eten! Je zit verder erg centraal in Agrassi, meerdere supermarkten, winkeltjes en lekkere restaurants! Een echte aanrader!! :)

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
16 september 2015 beoordeeld

Een heerlijk appartement met in mijn geval een prachtig uitzicht. De verzorging en schoonmaak zijn uitstekend verzorgt. De bedden worden elke dag voorzien van schone lakens en ook aan handdoeken geen gebrek. Bij de receptie wordt je uitstekend ontvangen en prima begeleid naar je appartement. Ook het personeel in het restaurant/poolbar zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: september 2015, reisde alleen
15 september 2015 beoordeeld

De studio waren zeer schoon iedere dag schone handdoeken en schoon beddengoed.
Het personeel is niets teveel,vriendelijkheid ten top.
Vermaak prima en het eten was zeer goed.Griekse avond met bbq was geweldig .
Het is zeker een aanrader.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
20 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Nette schone kamer met mooi uitzicht! Wel iets aan de kleine kant met z'n drietjes maar het is prima! Personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook geen last gehad van "handdoekje leggen" aan het zwembad! Ontbijt is ook prima.Heel veel Engelse gasten maar allemaal nette gezinnen die af en toe een praatje kwamen maken! Kortom een prima accommodatie waar we nog een keer na terug willen!

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie