24 september 2016 beoordeeld

Wij sliepen met 2 personen op een 4 persoonskamer ( 518). Ik zou er niet aan moeten denken hier met 4 personen te moeten verblijven. Nu was het een fijne grote kamer. De inrichting is wat oubollig. De bedden zijn redelijk, je voelt zo nu en dan de veren. De badkamer, met ligbad is schoon en de douche werkt goed. Jammer van het douchegordijn, erg onhygiënisch. Het balkon is klein. Er is per kamer een airco. Maakt veel lawaai en neemt ruimte in van het, toch al krappe balkon. Er werd goed schoongemaakt. Ook het eten was bijzonder goed: heel gevarieerd en goed op temperatuur. De bediening was prima! Argassi heeft eigenlijk geen strand. Dat heb ik echt gemist. Ook jammer dat er bij het kleine zwembad geen bar was. Voor cocktails moet je 3 euro bijbetalen. In het hotel verbleven hoofdzakelijke Engelse gasten maar alle vooroordelen t.a.v. Engelse vakantiegangers kan ik overboord gooien want zij waren heel gezellig en zorgden absoluut niet voor overlast. Het kan ook de periode liggen dat ik er was, maar de gemiddelde leeftijd van de hotelgasten ligt nogal hoog.

Kamertip: Ik heb gekozen voor "zeezicht" ( op je tenen staan en dan zie je een puntje zee) en zo hoog mogelijk. Gelukkig kwam ik op 518 terecht.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
katerina-dianahotels, Manager van Diana Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2016

Hello Bea!

Hartelijk dank voor de tijd neemt om uw beoordeling toe te voegen over Diana Palace hotel en voor het delen van je gedachten met ons. We zijn blij om te weten dat een deel van onze hotel was aan uw normen en ik hoop dat onze medewerkers maakte je comfortabel voelen. Wij waarderen uw advies over hoe we onszelf kunnen verbeteren en wij zullen uw opmerkingen te vinden onder serieuze overweging. We hopen dat we de kans om je terug te zien in de toekomst zal hebben en verwelkomen u met een grote glimlach. Het verzenden van groeten van al het personeel en familie bij Diana Palace hotel.

6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen n kamer die zeer gehorig was na het te melden bij de receptie werd ons n andere kamer aan geboden. Het eten was goed en gevarieerd wat ons vooral op viel was dat het personeel geweldig behulpzaam is en erg vriendelijk niks was te gek of ze probeerde het te regelen .het hotel ligt mooi in het centrum bij allemaal winkeltjes en restaurantjes dus over het algemeen n prima locatie voor je vakantie

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
katerina-dianahotels, Manager van Diana Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2016

Hallo Ronnie!

Hartelijk dank voor uw beoordeling over Diana Palace. We zouden graag bedanken voor uw opmerkingen en we zijn blij om te weten dat je een leuke vakantie gehad. Wij verontschuldigen ons als je eerste kamer die je teleurgesteld en we hopen dat we de kans om je terug in de toekomst zal hebben.

Onze medewerkers zullen hier om u te verwelkomen met een glimlach. Ik wens u een veilige en warme winter terug naar huis. Groeten uit de familie en het personeel van Diana Palace.

23 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Keurig all in clusive hotel. Kamers goed, was voorheen een appartementen complex dus in de kamers zit ook een keukentje. De gastvrijheid krijgt een vette 10, super aardig en ge dienstig personeel. Het buffet is boven gemiddeld goed, goede variatie en alles goed op smaak, een cijfer 8.
De bedden zijn wat hard wat een minpuntje is evenals de douche uit het hippy tijdperk.
Hebben heerlijke wijnen op de wijnkaart die je kunt bestellen, uiteraard moet je hiervoor bijbetalen maar zijn echt bijzonder!
Prachtig eiland, genoeg te zien en te beleven.

Al met al een aanrader om te boeken, een cijfer 9 is op zijn plaats.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
katerina-dianahotels, Manager van Diana Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2016

Hallo Arno!

Heel erg bedankt voor de tijd neemt om uw beoordeling over Diana Palace hotel toe te voegen en voor het kiezen om uw vakantie herinneringen met ons te delen. We zijn erg blij om te weten dat je zo'n geweldige tijd gehad in ons huis en dat onze mooie personeel dat je zo welkom en comfortabel voelen. Gelieve onze waardering voor je soort commentaren hebben onze mensen. Dat betekent veel voor ons. Het zal een groot genoegen om u weer terug in ons huis in de toekomst voor nog een geweldige vakantie onder de warme zon. Het verzenden van de liefde van al het personeel en familie Diana Palace..xx

18 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn van 11 tot 19 juli 2016 in dit 4 sterrenhotel verbleven, all inclusive. We werden met een koel drankje verwelkomt door de receptie. Ze hebben 2 zwembaden. 1 bij het hoofdgebouw bij de bar en restaurant. Dit zwembad ligt altijd vol. Het is ook gezellig om hier te zitten en te eten. Onze kamer lag bij het,wat grotere, 2e zwembad. Ook heerlijk vertoeven, ook dichtbij een bar. Het is een 4 sterren hotel maar voor nederlandse begrippen vonden wij dit een 3 sterren hotel. De kamers waren netjes en werden elke dag opgeruimd, schone handdoeken ed. Het schoonmaakpersoneel was overigens ook zeer vriendelijk. De kamers waren klein en gedateerd, wel schoon. Ik hoorde dat de kamers bij het eerste zwembad er prachtig uitzagen,deze zijn gerenoveerd met een mooie kamer en badkamer.
Het eten was niet bijzonder. Heel fijn en vriendelijk personeel! Maar het ontbijt en avondeten lijken op elkaar, weinig variatie. Lunch is ook prima maar weinig variatie. Snacks in de middag zijn ook prima. Het is echt netjes en lekker maar niet om 8 dagen lang te eten. Dit hebben wij dan ook niet gedaan. Ondanks all inclusive zijn wij geregeld ergens gaan eten, ook niet extreem duur.
Animatie hebben ze bijna elke dag. Een groepje jongeren proberen jong en oud te motiveren met spelletjes, waterspelletjes e.d. leuk voor de kinderen!
Ook in de avonden probeert het hotel geregeld wat te organiseren, te denken aan Griekse avond met dansers, live muziek. Dat vindt plaats bij het zwembad bij het hoofdgebouw. Heel gezellig en druk.
Wij vonden het rustig bij het hotel. Als er in de avond animatie was, was dat om 00.00 afgelopen. Er zijn redelijk wat engelse gezinnen en stelletjes. Ook veel nederlandse stelletjes. Er was absoluut geen overlast! Ik vond het een fijn, rustig en gemoedelijk hotel.
Compliment voor het personeel; schoonmakers, restaurantpersoneel, receptionisten en het barpersoneel, wat een vriendelijke behulpzame mensen. Groot pluspunt! Het maakt je verblijf heel aangenaam!
Alle locale drankjes zijn gratis, ze hebben ook heerlijke cocktails die onder all inclusive vallen.
Het 2e zwembad is ook leuk voor kinderen, er is een glijbaan, pingpong tafel, speeltuintje en kinderbadje.
Nogmaals fijn en net hotel echter in onze "nederlandse ogen" geen 4sterren hotel maar ik begrijp dat dit voor griekse maatstaven wel zo is. Je kan hier een heel fijn en leuk verblijf hebben in een rustig gemoedelijk stadje!!
Ik zou best eens terug willen maar dan wel in de gerenoveerde kamers.
Toen wij uit gingen checken konden wij de koffer in een kamer achterlaten en mochten gebruik blijven maken van all inclusive, heel netjes!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner

Hello TijnLin!

Heel erg bedankt voor de tijd neemt om uw beoordeling toe te voegen over Diana Palace en voor het delen van uw herinneringen met de rest van ons hier. Het geeft ons het gevoel erg blij om te weten dat je een geweldige tijd gehad hier in ons huis en dat onze mooie personeel dat je zo welkom en comfortabel voelen. Houd er rekening mee dat uw prachtige opmerkingen zeer worden gewaardeerd uit alle en geven ons een grote drijfveer te houden van wat we meer en meer te doen elke dag. We zullen meer dan blij zijn als we de kans om u weer terug te zien bij Diana paleis in de nabije toekomst gehad en verwelkomen u terug met een grote glimlach. Uw nuttige feedback helpt ons zeer om onze dienstverlening te verbeteren voor onze gasten en wij danken u hartelijk voor dit. Het verzenden van Liefde van al het personeel en familie bij Diana Palace!

16 september 2015 beoordeeld

Leuk hotel, alleen heel vervelend dat er heel veel engelse zijn die niet snappen dat er nog meer mensen in het hotel aanwezig zijn, maken zowel overdag als in de nacht veel herrie, en dan gaat het niet om tieners . Het eten is ook erg gebaseerd op de engelse erg jammer, maar daarin tegen is het personeel super aardig en vriendelijk ze doen alles voor je.

• Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
katerina-dianahotels, Manager van Diana Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2015

Hello mes,

Thank you very much for adding your comment about Diana Palace and for sharing your thoughts with us. On behalf of all staff and the family we would like to say thank you for your kind comments about our staff. We would like to inform you that all our staff are English speaking and we never faced problems in communicating with our guests. We apologize if any other guests disturbed you and I hope that our people can not help to take this matter to the noise level to a minimum. Finally, please note that our buffet consists mainly of Greek dishes and Mediterranean cuisine with additions of international cuisine and of course some English dishes. We hope that the majority of our chef cooking satisfied you. We hope we will have the chance to see you back in our home, so we will better serve you. We wish you a warm winter back home.