“Heerlijk eettentje! ”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten! Vooral de clubsandwiches. Supervriendelijk personeel, tijdens onze vakantie wel 4 keer geluncht. Ook supergoedkoop. Dikke aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018

1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk tentje! Super vriendelijke personeel! 2 broers die er altijd zijn en ook blij zijn als je er weer bent! Ze herkennen je dit maakt het heel personenlijk. Super lekker als ontbijt en lunch maar ook zeker leuk om te belanden na een avond stappen!

Datum van bezoek: juli 2018
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg vriendelijke bediening. De lekkerste cappuccino die ik in Argassi gedronken heb en echt 24/7 geopend!

Datum van bezoek: mei 2018
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het staat als een van de beste gyos tenten maar dat was het zeker niet
Het vlees was niet lekker en het zat er ook niet fijn.
Niet mijn plek .
Gelukkig vonden we verder op een toptent d&d waar ze echte Griekse gyos verkochten

Datum van bezoek: juli 2017
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker ijs en vriendelijke personeel. Restaurant is een soort Engels sportcafe. Erg gezellig.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die 24/7 The Chill Out Place bekeken, bekeken ook

Argassi, Zakynthos

In 24/7 The Chill Out Place geweest? Deel je ervaringen!