“Ging wel”

Peppermint Restaurant Fresh Kitchen
Geclassificeerd als nr. 15 van 67 Restaurants in Argassi
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Lokale keuken, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel de week zeer lekker gegeten. Echter hier was het een stuk minder. Suf personeel. Trage bediening en een te hoge rekening.

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm druk restaurant, het eten was wel goed maar het was mij veel te hectisch. De bediening was erg gehaast maar wel correct.

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kan niet anders zeggen dat dit een top authentiek Grieks restaurant is .verschillende keren gegeten in de 2 weken. De ambiance en het zeer gastvrije personeel geven je een leuke avond .
De zalm in sinaasappelsaus moet je zeker proberen .

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant zat vlak bij ons hotel, en dat was alles behalve vervelend. Met name de Italiaanse keuken is een delicatesse hier. Het personeel is vriendelijk en de prijzen gemiddeld. Jammer dat ze geen lunch serveren anders waren we hier zeker vaker heen gegaan!

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Veruit het best restaurant in Argassi! Je eet in een leuke, rustige en vrij sfeervolle ambiance. De bediening is vlot, attent en kundig.

Het eten is echt verrukkelijk. Zowel de voor-, hoofd-, als nagerechten. Dit is heel wat anders dan de restaurantjes op de Hoofdstraat en de weg omhoog naar oa Katerina Palace.

Een aanrader!

Reizigers die Peppermint Restaurant Fresh Kitchen bekeken, bekeken ook

In Peppermint Restaurant Fresh Kitchen geweest? Deel je ervaringen!