“Mooie zaak, eten viel tegen!”
Beoordeling van Zorbas Tavern

Zorbas Tavern
Geclassificeerd als nr. 19 van 67 Restaurants in Argassi
Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak en zeer vriendelijk personeel.
Voorgerecht was veelbelovend (feta en garlic Bread) Het hoofdgerecht (mama Mia) het zag er goed uit viel enorm tegen. Uitgedroogd vlees, lauwe gyros/uienringen en keiharde chips. Helaas!

14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een restaurantje om naar toe te gaan, leuke Griekse sfeer. Eten is heel smaakvol! Mocht je wat later op de avond gaan zou ik zeker reserveren.

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd druk restaurant aan de doorgaande weg in Argassi. Gevarieerde kaart en gulle porties. Goede bediening. Maar vooral petje af voor de open keuken die al jaren wordt gerund door een vrouwelijke brigade. Een geoliede machine. Een genot om mee te maken.

2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vernomen van eerdere gasten dat dit een aanrader is. Wel topdrukte dus de kans is groot dat je in een rij moet staan voor een plekje. Gelukkig viel dit bij ons mee en konden we vrij snel aan tafel. Heerlijke Griekse recepten en rijk gevulde borden en glazen. Prijs kwaliteit is daardoor ook zeker in verhouding.

8 augustus 2019 beoordeeld

Hier hebben wij de mousaka en beef stifado gegeten, dikke aanrader. Heerlijk grieks eten met aardige bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Zorbas Tavern bekeken, bekeken ook

In Zorbas Tavern geweest? Deel je ervaringen!