“Lekkere club giros”

Keukens: Europees
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Prima plek om te lunchen, aardige bediening lekkere broodjes. Club giro’s aanrader. Lekker groot terras, toen wij er waren was t rustig in deze straat.

Datum van bezoek: augustus 2019

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eet je net als ons rond een uur of 9 in de avond en heb je rond 6 uur een lichte trek. Dan kun je hier prima een frietje eten, de uienringen proberen of de loempia's. Wij vonden deze allemaal stuk voor stuk heerlijk. De hamburger die we geserveerd kregen was voor de prijs wel oké, maar de smaak was wat matig.

Datum van bezoek: augustus 2019
4 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op zoek naar een plekje voor een snelle hap. Dit is een plek waar je prima terecht ervoor kan. Het is een beetje cafetaria stijl zaakje.
De pizza en pasta die we besteld hadden waren prima. Verwacht vooral niet een 5 sterren maaltijd. De prijzen zijn competitief ten opzichte van de zaken eromheen.

Datum van bezoek: juni 2019
24 september 2018 beoordeeld

Hier op onze laatste dag een patatje met kaas gegeten. Prima kwaliteit. Aanrader voor een snelle hap

Datum van bezoek: september 2018
30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Smaakte prima, verder niks bijzonders. Zit niet geweldig dus het is meer voor even een lunch. Griekse yoghurt met vers fruit was zeker goed.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Snack Academy bekeken, bekeken ook

Argassi, Zakynthos

In Snack Academy geweest? Deel je ervaringen!