Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooi, schoon hotel. Kamers zijn echt van deze tijd, worden dagelijks schoongemaakt. Vriendelijk personeel, prachtige locatie zo dichtbij de main street met winkels en restaurants. Het enige nadeel vonden wij dat er geen mooi strand was.
Het is fijn om een auto te huren zodat jezelf het eiland rond kan toeren.
Het ontbijt kon wel gevarieerder, zelf een pot pasta of hagelslag meenemen was geen overbodig luxe.
Al met al we hebben genoten van onze vakantie in dit mooie hotel.

Datum van verblijf: augustus 2019
PapillonHotel, Front Office Manager van Papillon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Dear Theresia v

Thank you for your feedback. It's great to hear that our hotel made your stay enjoyable

Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Erg leuk hotel schoon zwembad leuke poolbar. Personeel is erg vriendelijk. 1 minpuntje is het ontbijt dat had wel iets uitgebreider en gevarieerde mogen zijn. Voor de rest een heerlijk verblijf gehad!

Datum van verblijf: augustus 2019
PapillonHotel, Front Office Manager van Papillon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Dear teusgerrits

Thank you for your review, we are pleased to hear that you were overall satisfied with your stay.

Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 15 dagen in doorgebracht. De hotel kamers zien er netjes en verzorgd uit. Het personeel is vriendelijk met een leuk barretje bij het zwembad. Net om de hoek van het hotel kun je in de avond uren gezellig borrelen bij de club magik. Het ontbijt heeft in principe alles wat je nodig hebt, maar is niet extreem uitgebreid. Mocht je net als ons een langere tijd blijven dan is een pot pindakaas of pasta voor de afwisseling zeker iets om mee te nemen. Bij het zwembad zijn eigen consumpties verboden en voor de airco welke echt geen overbodige luxe is wordt 7€ per dag gevraagd. Des al niet te min heeft het hotel een hele gunstige en centrale ligging in het plaatsje argassi met een ATM op 100 meter afstand en diverse leuke restaurantjes, winkeltjes en een supermarkt. Binnen 20 meter van het hotel bevindt zich Peter tours waar je tegen een goede prijs auto's kunt huren of excursies kunt boeken. Wij kijken in ieder geval terug op een zeer geslaagde en relaxte vakantie in het papillon hotel.

Datum van verblijf: augustus 2019
PapillonHotel, Front Office Manager van Papillon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Dear ShadowerNL

Thank you for taking the time to review our hotel. We are very pleased that you enjoyed your stay here and found our location ideal for your holiday as well our hotel and staff.

Beoordeeld op 8 augustus 2019

Wij verbleven in het hoogseizoen voor 14 nachten bij hotel Papillon in Argassi. Goede uitvalbasis voor het eiland te verkennen, huur wel een auto, dan kom je overal. Goed hotel, gerenoveerd in 2018 dus alles oogt nog netjes en nieuw. Mooie badkamer met prima douche. Goede bedden, vraag om een topper, dan slaap je heeriijk. Airco was wel echt nodig toen wij er waren met gemiddeld 34 graden ;) heerlijk groot zwembad bij het hotel en gezellige barman. Aanrader.

Kamertip: Wij hadden een prima kamer achteraan, geen geluidsoverlast en geen ongedierte, top!
Datum van verblijf: augustus 2019
PapillonHotel, Front Office Manager van Papillon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Dear Claudia_en_Toby

Thank you for your review, it's great to hear that your stay at our hotel was enjoyable and that you recommend it.

Beoordeeld op 4 juli 2019 via mobiele applicatie

Het is lang geleden dat ik mij zo heb thuis gevoeld in een hotel. Ik was hier met een groepsreis, en vanaf de eerste minuut voelden wij ons erg welkom. Van de receptioniste en de barman tot aan de ontbijtdame en de schoonmaakster: allemaal waren ze even vriendelijk. De kamers zijn prima en het zwembad erg fijn. Het enige puntje ter verbetering is de koffie bij het ontbijt. (Gelukkig zijn er goede alternatieven in de omgeving.)

Datum van verblijf: juli 2019
PapillonHotel, Front Office Manager van Papillon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2019

Dear Olwin

We are very happy to hear you felt so welcomed at our Hotel and your overall stay was comfortable and pleasant.