“Voor ons niet voorherhaling vatbaar helaas”
Beoordeling van Charlie Chaplin Restaurant

Charlie Chaplin Restaurant
Geclassificeerd als nr. 6 van 67 Restaurants in Argassi
14 september 2019 beoordeeld

Wij hebbben hier 1x gegeten, supermooi uitzicht over de zee. Maar wij hadden n visschotel besteld, de garnalen waren melig, zalm doorbakken en de andere vissoorten aan de spies hadden n vreemde bite en smaak, hebben het niet opgegeten. Waarschijnlijk t verkeerde besteld en is het vlees hier wel lekker, maar voor de vis zou ik hier niet mee gaan eten...

Datum van bezoek: augustus 2019

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons favoriete restaurant! Heerlijke gerechten ! Alles smaakvol en van goeie kwaliteit. Bediening is super vriendelijk en heel gastvrij! Hier echt een keer gaan eten als je op zakynthos bent !

Datum van bezoek: juli 2019
7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Charlie Chaplin kan je heerlijk eten. Het restaurant staat (samen met Peppermint) op eenzame hoogte in Argassi. We hebben tijdens onze vakantie veel gerechten geprobeerd en alles is uitstekend qua smaak en bereiding.

De bediening is zeer goed. Ze snappen het hier helemaal en leggen je graag in de watten.

Achterin de zaak zit je het leukst, dan kijk je uit over zee. De prijs kwaliteit verhouding is goed.

Dit is echt een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
6 september 2019 beoordeeld

Eten is super lekker, je zit er leuk op het terras met zeezicht en het personeel is heel aardig. Hier moet je echt naartoe als je op vakantie bent in Argassi. Kies dan voor de Charlie Chaplin special pasta, die is heerlijk. Dit is het enige restaurant waar we vaker zijn teruggekomen. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan te bevelen. Op het terras achter in het restaurant gegeten met uitzicht over zee. Uitstekende kwaliteit voor weinig geld.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Charlie Chaplin Restaurant bekeken, bekeken ook

In Charlie Chaplin Restaurant geweest? Deel je ervaringen!