“Het visrestaurant van Calafell”
Beoordeling van L'Ancora Restaurant

L'Ancora Restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 124 Restaurants in Calafell
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 augustus 2016 beoordeeld

Altijd druk. Reserveren is noodzakelijk.
Ben je een liefhebber van vis dan kan je hier je hart ophalen.
Stuk voor stuk zeer smakelijke gewrechten tegen een betaalbare prijs.

7 juli 2016 beoordeeld

Lekker eten. Vriendelijke bediening. Niet duur, uitgebreid menu kaart. Terras op strand. Reserveren aanbevolen.

18 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van beoordelingen hier - gekozen voor dit restaurant aan het rustige gedeelte van de boulevard in Calafell. Volkomen ongeïnteresseerd personeel (Spaans en Arabisch). Dat al, terwijl het pas april is en ik kwam voor de lunch. Tong gegrild besteld. Nog geen blaadje sla of spoor van patatje of zo en dat voor e24. Alles moest je zelf regelen (zout, bord voor graten etc). Jammer, want had hier véél meer van verwacht, maar begrijp nu wél waarom het elders zo druk is en ik hier haast enige "gast" was. Terwijl er zo veel goede horeca in Calafell is. Hier nooit meer.

11 januari 2015 beoordeeld

Al jaren mijn favoriete restaurant in Calafell. Perfecte tapa,s en visgerechten.Vriendelijke bediening met humor.

• Sfeer
31 juli 2014 beoordeeld

Culinaire Spaanse hoogstandjes, altijd druk bezet, zowel binnen als buiten, vriendelijk personeel en een mooie nieuwe boulevard voor de deur.

Reizigers die L'Ancora Restaurant bekeken, bekeken ook

Sant Salvador, Costa Dorada

Calafell, Costa Dorada

In L'Ancora Restaurant geweest? Deel je ervaringen!