“Prachtig huis met ruime slaapkamers en woonkeuken.”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
14 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Prachtig huis met ruime slaapkamers en woonkeuken.”
1 week geleden beoordeeld voor een verblijf in juni 2018

Het contact met Vincent F is vanaf het eerste moment prettig. Hij houdt je tussendoor ook goed op de hoogte van alles. . Mooie woning midden in Strokestown met het grote park bijna in je achtertuin. Het park zijn ze aan het opknappen en dat is niet voor z'n tijd. Eet ( afhaal) gelegenheden en pubs om de hoek. Voor uitstapjes naar de westkust en/of Dublin ligt Strokestown aardig centraal. Aangezien wij prachtig weer hebben gehad zouden wij de eigenaar adviseren wat tuinstoelen beschikbaar te stellen. En voor minder weer een wasdroogrek voor binnen. Zeker een aanrader.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren