Gratis annuleren tot 05-12-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Expedia.comUS$ 75
Priceline
Trip.comUS$ 105
Beoordeeld op 8 mei 2022

Een paar dagen eruit, de natuur in en genieten van het verblijf.
Ontvangst was allerhartelijkst, we waren te vroeg dus wij werden verzocht om over 1 uur terug te komen, dan zou de kamer gereed zijn.
Zogezegd zo gedaan, wij met goede moed naar de kamer gegaan, en we kregen weer zo’n ouderwetse grote sleutel mee. We komen de kamer binnen en was meteen geweldig het zag er keurig en netjes uit. Wat ons tegen viel was dat er geen kluisje was, geen ijskastje.
Na een dag buiten geweest te zijn gingen we naar onze kamer om een lekker bad te nemen, wat viel dat vies tegen, hadden ze een begrenzer op de warmte kraan gezet maximaal 40 graden, na 10 minuten ben ik van armoede eruit gegaan water was al flink gezakt in temperatuur. Een groot minpunt.
Nu naar het diner dit zat in het arrangementen, juffrouw kwam aan tafel wat de wensen waren, op de menukaart konden we niet vrij kiezen waar we voor betaald hadden, wilden wij van het hoofdmenu een andere keuze maken moesten we bijbetalen, ik zei och we zijn een weekendje weg.
Voorgerecht Capacitor moesten we voor bij betalen oké maar was een zielig bordje zal ik je vertellen. Hoofdgerecht ook bijbetalen was fantastisch, nagerecht viel ook tegen en zeker voor die prijs.
Nieuwe dag en we gaan het zwembad testen. Tot zo nu mooi zwembad 9,5 x 5.5
Was niet druk om 07.00 uur. Maar het was er smerig rond het zwembad, douches en kleedhokje veel lange slierten met haren op de grond, dit doorgeven aan receptie.
Dame van de receptie kwam me vertellen dat nu het zwembad werd schoongemaakt.
Mijn mening is dat het moet gebeuren voor 07.00 en niet om 08.15 uur
Nu naar het ontbijt. Ontbijt was goed verzorgd volop keus aan brood, vleeswaren, zoet beleg en heel veel fruit.
Diner hebben we vandaag elders gedaan.

Kamertip: Mindervaliden kunnen beste een kamer huren op begane grond
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 23 april 2022 via mobiele applicatie

Hotel is goed. Modern ingericht maar door de vloerbedekking erg oubollig. Als dat veranderd zou worden heb je een hotel dat aan de eisen van nu voldoet.

Met mijn eenjarige dochter in een familiekamer geslapen. De stopcontacten zijn grotendeels beveiligd, wat fijn is. Babybed stond klaar toen we aankwamen.

Op de kinderslaapkamer hangen twee slow whoops, mijn dochter zal zeker in de houding naast haar bed staan als er wat gebeurd! Met pubers ook handig denk ik, die slapen altijd overal maar doorheen. Op de ouderslaapkamer hangt voor de veiligheid nog een slow whoop, voor mochten die andere twee het onverhoopt niet doen.

Het is vandaag en gister 16-19 graden en het enige nadeel vind ik wel de hitte die je voelt in de kamers. Die is erg warm ondanks dat de kachel uit staat en de deur open.

Ontbijt is goed verzorgd, diner ook erg lekker.

Kinderruimte in de kelder is super groot, jammer dat ik het lichtknopje niet kon vinden. Het heeft voor alle leeftijden wat, van kleurspullen tot Pooltafel.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 1 februari 2022

De kamer is compact, maar king seize bed is voorhanden (niet altijd bij Fletcher hotels) en redelijke matras. In de kast vonden we sokken van de vorige gasten, dus dat was minder fijn. Het ontbijt was uitstekend, dus dat maakt veel goed. Jammer dat er maar een koffiemachine is, want de rij wachtenden liep op tot 7. De cappucino was dan ook erg lekker.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 19 oktober 2021

Een vier sterren hotel? nou voor mij was het dat niet. Onderhoud buiten, heeft een lik verf nodig. In de kamer vieze vloerdeking met vlekken, is echt niet meer van deze tijd. De bedden waren prima. Haken van gordijnen zaten los. Schoon was het "redelijk" tot netjes, hoewel er in de douche een flinke dot haar lag, ieuw Wij hadden een mooie ruime kamer met mooi uitzicht op de tuin. Dat wel extra betaald moest worden. Het ontbijt was uitstekend! veel keus en erg goed. Het avond eten was ook goed, maar de friet die ik erbij had besteld, kwam toen ik mijn bord al leeg had, en daar word nog is extra voor gerekend. Erg vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 27 juli 2021

Baliepersoneel niet bekwaam. Met mails geen rekening gehouden. Verschillende x gevraagd om fiets te betalen die al betaald was. Geen attentie voor huwellijksverjaardag en 2 x vermeld. Vuil tapijt in kamer en stofferig.

Datum van verblijf: juli 2021