Gratis annuleren tot 06-12-22
Hotels.comUS$ 73
PricelineUS$ 74
Trip.comUS$ 104
Beoordeeld op 1 februari 2022

De kamer is compact, maar king seize bed is voorhanden (niet altijd bij Fletcher hotels) en redelijke matras. In de kast vonden we sokken van de vorige gasten, dus dat was minder fijn. Het ontbijt was uitstekend, dus dat maakt veel goed. Jammer dat er maar een koffiemachine is, want de rij wachtenden liep op tot 7. De cappucino was dan ook erg lekker.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 19 oktober 2021

Een vier sterren hotel? nou voor mij was het dat niet. Onderhoud buiten, heeft een lik verf nodig. In de kamer vieze vloerdeking met vlekken, is echt niet meer van deze tijd. De bedden waren prima. Haken van gordijnen zaten los. Schoon was het "redelijk" tot netjes, hoewel er in de douche een flinke dot haar lag, ieuw Wij hadden een mooie ruime kamer met mooi uitzicht op de tuin. Dat wel extra betaald moest worden. Het ontbijt was uitstekend! veel keus en erg goed. Het avond eten was ook goed, maar de friet die ik erbij had besteld, kwam toen ik mijn bord al leeg had, en daar word nog is extra voor gerekend. Erg vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 27 juli 2021

Baliepersoneel niet bekwaam. Met mails geen rekening gehouden. Verschillende x gevraagd om fiets te betalen die al betaald was. Geen attentie voor huwellijksverjaardag en 2 x vermeld. Vuil tapijt in kamer en stofferig.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 25 juli 2021 via mobiele applicatie

Voordat ik de beoordeling schrijf wil ik erbij vermelden dat ik een zeer frequente hotelbezoeker ben dus over ervaring beschik. Check in was om 15u maar aangekomen bij de kamer bleek deze nog niet te zijn schoongemaakt. Weer terug maar de receptie en toen werd er zeer achteloos gezegd: oh die kamer is nog niet klaar. Voor vroeger inchecken of later uitchecken moet de gast betalen maar andersom wordt er niets aangeboden. Het hotel heeft achterstallig onderhoud. Gelukkig had ik basslippers mee want get tapijt in de kamer was ronduit smerig. Het teenisveld zat vol gaten en was vies. Als je valt kan je je flink bezeren. Het gras van het golfveld was zo hoog dat je de bal niet ziet liggen. Bed was 1 doffe ellende. Gelukkig maar voor 2 nachten geboekt anders was ik toch naar huis gegaan vanwege oververmoeidheid. Last but not least: uitchecktijd is 11u. Ik was er gelukkig om 10.30u maar ik begrijp echt niet waarom er maar 1 persoon bij de balie is. Gigantische drukte bij de balie en dat in corona tijd. Daarnaast werd mij verteld dat ik nog moest betalen voor de kamers terwijl ik die al had betaald bij het boeken. Ook geen goede adminstratie dussssss.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 7 juni 2021

Hier een nachtje gebleven met een Fletcherbon. Ten opzichte van andere Fletcherhotels was het hotel netjes onderhouden. We hebben elders gegeten ervan profiterend dat de terassen weer open waren (Barbizon in Oosterbeek, wel aan de prijs maar echt een aanrader). ‘S ochtens een prima ontbijt op het terras. Vanuit het hotel mooie wandelingen gemaakt, zowel naar de sprengen als naar de Wodanseiken en de Wolfhezerheide.

Datum van verblijf: mei 2021