Beoordeeld op 2 maart 2020

Dit hotel is gelegen in de bossen net buiten Wolfheze. Mijn beoordeling splits ik in vier onderdelen waar ik mee te maken had. De receptie, bar, restaurant en hotelgedeelte. Wij kwamen om 13.00 uur aan. Zeer rustig bij de receptie. De dame achter de balie vertelde mij dat de kamer nog niet gereed was. Ondanks dat het niet erg druk was nam ze ook niet te moeite om ons vast in te checken. Ik moest wachten tot drie uur. Met als gevolg dat er om drie uur een rij stond. Ze had wel tijd om met een serveerster van de bar te gaan staan praten. De bar zag er leuk uit en de dame was zeer vriendelijk en acuraat. Een heerlijke omelet gegeten. Het restaurant straalde niet veel warmte uit. Wij hadden een viergangen menu bij Fletcher gekocht en deze wilden wij in het restaurant verzilveren. Toen wij het aanbod van het hoofdmenu zagen vroegen wij of er met bijbetaling ook een ander hoofdgerecht van de kaart kon worden besteld. Antwoord was dat dat niet mogelijk was. Wanneer Fletcher zo'n aanbod van een viergangen menu doet, ga ik er vanuit dat dat een basis menu is om mensen kennis te laten maken met Flechter. Wij vroegen om de kaart. Daar stond achter verschillende hoofdmenu's +3. Ik vroeg waarom dat was. Antwoord: Wanneer er mensen komen met een arrangement met een driegangenmenu dan kunnen ze door bijbetaling voor een ander hoofgerecht kiezen. Toen ging bij mij het licht uit. Ik snap dat de dame die de leiding heeft in het restaurant ook haar orders krijgt. Zij vond het ook zeer vervelend. Wij kregen ter verontschuldiging nog een glaasje wijn aangeboden. De kamer tot slot was mooi. Goede bedden, mooie badkamer en een goede TV. Jammer dat er drie haken van de vitrage ontbraken zodat de vitrage los hing. Een dag later kreeg ik een mail met de vraag voor feedback. Ik kon met een getal van 1 t/m 10 aangegeven wat ik van mijn verblijf vond. Ik vind dit wel een zeer veilige manier van feedback vragen. Omdat mijn ervaring is gebaseerd over 4 onderdelen en niet alles is een 7 of een 5.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020

Ik bezocht dit hotel in november 2019 voor de 2de maal. Ook het restaurant had ik 2 keer afzonderlijk bezocht tijdens fietstochtjes door De Veluwe: Ideaal.

Het sterke punt is dat het hotel lekker kleinschalig aanvoelt. Het heeft een super mooie ligging vlak aan/in het bos. En nabijheid van verschillende wandelroutes en en de Mountainbikeroutes van Renkum, Wolfheze, Oosterbeek, Arnhem,...

Het ontbijt was erg goed en best goedkoop. Ook in het restaurant krijg je lekker en redelijk goedkoop het eten op je bord.

Van de naamsverandering heb ik niet veel gemerkt. Veel jong en behulpzaam personeel.

Volgens mij heel het jaar door een ideaal hotel, maar zeker een bezoekje in de herfst waard.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

De zoveelste in de rij die we bezoeken, parkeren tussen bomen in op bosgrond met dit weer lekker modderig, receptie netjes en vriendelijk, kamer niet schoon, smal bed met 1 dekbed, lastig als je met z n tweeën bent, vloerbedekking met her en der een vlek, geen waterdruk, duurde een uur voordat bad vol was zijn de volgende ochtend weer snel naar huis gegaan, wel mooie omgeving.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 11 januari 2020

Weer en geweldig hotel”
Prachtige kamer met mooi uitzicht op het bos. Personeel vriendelijk en behulpzaam, alles netjes en schoon. Mooi zwembad en lekker eten
Voor meer dagen zeker ook geschrikt voor wandeling of fietstocht

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 2 januari 2020

Op 24 december hier gelogeerd, arrangement met vast menu! Heel lekker gegeten, ontbijt ook dik in orde, wijnarrangement vond ik prima, wel 19 euro voor 3 glazen (weliswaar lekkere en bijzondere) wijn!
Wat me ook opviel is dat er blijkbaar zwaar is bezuinigd op personeel, ze lopen zich te pletter, blijven heel vriendelijk!

Datum van verblijf: december 2019