Gratis annuleren tot 05-12-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
PricelineUS$ 74
Hotels.comUS$ 75
ZenHotels.com
Beoordeeld op 27 juli 2022

Weinig van rust kunnen genieten,vanaf 3 uur in de ochtend tot 6 uur zitten er een groep buitenlanders onder mijn balkon jointjes te roken en keihard te praten en te lachen,wietrook kwam de slaapkamer binnen,en het was nog luidruchtig toen ik de deur dicht deed.
Ook raad ik het voorgerecht van de garnalen niet aan,je eet gewoon ontdooide garnalen!

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 22 mei 2022 via mobiele applicatie

Samen met de familie meerdere kamers gehuurd voor personen tussen de 6 en 80 jaar. De kamers zaten netjes bij elkaar. Voor ieder wat wils in het hotel. Diner was voldoende. Ontbijt was zeer uitgebreid. Zwembad lang geopend. Prachtige tuin en je loopt direct het bos in. Personeel was zeer vriendelijk (bedankt voor het lachen Emiel :-) ). De staat van het hotel is oke, een goede opfrisbeurt en aanpassing van voorzieningen (bv de voetbaltafel en pool tafel) zou het hotel wel kunnen gebruiken.
Al met al aanrader voor alle leeftijden!

Kamertip: Als je in Wolfheze bij ‘de tijd’ gaat eten neem de tijd :-) Mooie feestlocatie
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 20 mei 2022

Voor werk zat ik 2 nachten in Fletcher De Buunderkamp. De kamer is ruim, had een badkamer met bad (en douche) en voor mij erg prettig: wellness! Er is een zwembad, stoombad en sauna. Heerlijk na een dag werken om even weer wat vernieuwde energie te krijgen.

Kamertip: Heerlijk ontspannen en genieten van de rust en ruimte
Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 maart 2022 via mobiele applicatie

4 Fletcher hotels ontdekt door het erg leuke ‘wandel van hotel naar hotel’ arrangement. Bij allen vriendelijke ontvangst, schone kamers in gedateerde hotels. Diners matig en wisselend qua uitvoering ondanks de ‘regels van het hoofdkantoor’. Soms wel flexibel bij desert als je geen suiker wil of mag en soms water wel betalen en meestal niet. Ontbijt wel ok. Bediening vriendelijk! Voor de gelegenheid waren de hotels voldoende. De routes die je krijgt zijn verzorgd en het staat je vrij om deze aan te passen naar wens. Tip: Neem zelf voldoende drinken en wat te eten mee. Onderweg kom je niet veel horeca tegen. Bij allen deed de sauna het niet of was niet inclusief en volgeboekt, stoom sauna bij 2 aanwezig en defect of niet in werking. Dus 4 x geen sauna . Bij dit hotel een grote kamer met balkon.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 26 februari 2022 via mobiele applicatie

Prima hotel, fijne service en vriendelijk personeel. Hotel is wel wat verouderd, maar de kamer is schoon. Op leuke afstand van Arnhem centrum en Burgers Zoo. Mooi gelegen in de natuur. 3 gangen keuzediner bestond uit voorgerecht: keuze uit Pomodorisoep en soep van het seizoen (op dit moment uiensoep). Hoofdgerecht: keuze uit: kipsaté, fletcherburger, fish & chips en Sticky BBQ bun.
Nagerecht: keuze uit dame Blanch, maar dan anders en koffie of thee compleet. Ontbijt is zeer uitgebreid. Verschillende soorten brood, cake en croissants. Ook yoghurt, eieren en bacon is te krijgen. Ook veel keuze uit beleg. Koffie / thee en jus d’orange kun je ook zelf pakken. Hotel beschikt over een zwembad, sauna en Turks stoombad waar je gratis gebruik van mag maken. Handdoeken zijn verkrijgbaar bij de receptie. Hotel is geschikt voor verschillende leeftijdscategorieën, van jong tot oud. Enige nadeel is de vloerbedekking in het hotel en op de kamers, deze is stoffig en bevat vlekken. Dit oogt niet altijd fris.

Datum van verblijf: februari 2022