Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 74
PricelineUS$ 74
Hotels.comUS$ 73
TravelocityUS$ 73
ZenHotels.comUS$ 102
Agoda.comUS$ 74
Beoordeeld op 20 mei 2022

Voor werk zat ik 2 nachten in Fletcher De Buunderkamp. De kamer is ruim, had een badkamer met bad (en douche) en voor mij erg prettig: wellness! Er is een zwembad, stoombad en sauna. Heerlijk na een dag werken om even weer wat vernieuwde energie te krijgen.

Kamertip: Heerlijk ontspannen en genieten van de rust en ruimte
Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 maart 2022 via mobiele applicatie

4 Fletcher hotels ontdekt door het erg leuke ‘wandel van hotel naar hotel’ arrangement. Bij allen vriendelijke ontvangst, schone kamers in gedateerde hotels. Diners matig en wisselend qua uitvoering ondanks de ‘regels van het hoofdkantoor’. Soms wel flexibel bij desert als je geen suiker wil of mag en soms water wel betalen en meestal niet. Ontbijt wel ok. Bediening vriendelijk! Voor de gelegenheid waren de hotels voldoende. De routes die je krijgt zijn verzorgd en het staat je vrij om deze aan te passen naar wens. Tip: Neem zelf voldoende drinken en wat te eten mee. Onderweg kom je niet veel horeca tegen. Bij allen deed de sauna het niet of was niet inclusief en volgeboekt, stoom sauna bij 2 aanwezig en defect of niet in werking. Dus 4 x geen sauna . Bij dit hotel een grote kamer met balkon.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 26 februari 2022 via mobiele applicatie

Prima hotel, fijne service en vriendelijk personeel. Hotel is wel wat verouderd, maar de kamer is schoon. Op leuke afstand van Arnhem centrum en Burgers Zoo. Mooi gelegen in de natuur. 3 gangen keuzediner bestond uit voorgerecht: keuze uit Pomodorisoep en soep van het seizoen (op dit moment uiensoep). Hoofdgerecht: keuze uit: kipsaté, fletcherburger, fish & chips en Sticky BBQ bun.
Nagerecht: keuze uit dame Blanch, maar dan anders en koffie of thee compleet. Ontbijt is zeer uitgebreid. Verschillende soorten brood, cake en croissants. Ook yoghurt, eieren en bacon is te krijgen. Ook veel keuze uit beleg. Koffie / thee en jus d’orange kun je ook zelf pakken. Hotel beschikt over een zwembad, sauna en Turks stoombad waar je gratis gebruik van mag maken. Handdoeken zijn verkrijgbaar bij de receptie. Hotel is geschikt voor verschillende leeftijdscategorieën, van jong tot oud. Enige nadeel is de vloerbedekking in het hotel en op de kamers, deze is stoffig en bevat vlekken. Dit oogt niet altijd fris.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 9 januari 2022

Als je ruim betaalt voor een hotel mag je wel wat terug verwachten. Wat betreft de kamer: die is prima en best stil met een mooi uitzicht. Het hotel ligt ook prachtig gelegen in het bos. Het bos is niet zo heel groot, maar je kunt er net in verdwalen. Wel veel geluiden van de snelweg en het spoor. Maar dan de ergernissen. Het avondeten. Het eten was heerlijk, maar het kwam uitermate ongeorganiseerd. Soms een glas wijn in plaats van een fles, dan weer een onderdeel niet en thee bij het voor gerecht. En naarmate de dagen vorderden was er steeds minder aandacht voor eenvoudige coronamaatregelen als een mondkapje over de neus dragen. Aangeven maakte het eerder slechter dan beter. Men leek niet iets met de constructieve kritiek te kunnen..

Kamertip: Neem een kamer aan de tuinzijde.
Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 5 januari 2022 via mobiele applicatie

Mooi gelegen hotel midden in het bos met ruime gratis (overdekte) parkeerplaats. Vele faciliteiten zoals zwembad, biljarttafel, voetbaltafel (defect) en fiets- en chopper verhuur. Kamers nogal gedateerd maar dat vond ik wel zijn charmes hebben. Voor mensen die afhankelijk zijn van een rollator of rolstoel, is een ieder geval de eerste verdieping van het hotel niet te gebruiken omdat er daar een paar treden op de gang zitten. Zeepdispenser hing half los aan de muur, plinten waren kapot en vies, verf her en der afgebladderd en meer van dat soort zaken. Wat dat betreft heeft het hotel flink wat onderhoud nodig. Ik had een klacht die in eerste instantie goed opgepakt werd maar daarna niet meer. Heb mij zodoende tot de manager gewend die de klacht ook niet correct oppakte...... Na mij hotelbezoek kreeg ik een e-mail van Fletcher of ik een review wilde plaatsen wat ik vervolgens deed. Die was deels positief (over het hotel en omgeving) en deels negatief vanwege mijn klacht. Mijn review is echter niet geplaatst op de website van het hotel, wat ik nogal bizar vind.

Datum van verblijf: april 2021
Reistype: Reisde alleen