“Pizza pasta”

Mamma Mia
Geclassificeerd als nr. 3 van 24 Restaurants in Vianen
Keukens: Italiaans
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Calzone was lekker, lasagne met aubergine was erg zacht en beetje flauw. Vond de prijs van lasagne te hoog voor wat t was. Dure drankjes, klein biertje voor 3,45. Uiteindelijke rekening vonden wij tegenvallen voor wat we gegeten en gedronken hadden. Maar dat kwam vooral door te te dure standaard biertjes

Datum van bezoek: september 2019

2 juli 2019 beoordeeld

In oktober 2018 overleed mijn schoonvader na een lang ziekbed. Omdat we van de uitvaartruimte in Vianen echt geen energie kregen, Hebben we aan Maikel van Mama Mia in vianen gevraagd of wij daar, na de begrafenis konden komen. We kregen toen een warm welkom. Ondanks dat het oktober was konden we heerlijk op het terras zitten met een hapje en een drankje precies zoals we het wilden. In april jl. kregen we het vreselijke nieuws dat mijn schoonmoeder terminaal was. Ze wilde graag nog 1 keer met de hele familie eten maar niet in een restaurant want dat lukte niet meer. Ook nu weer stond het team van Mama mia klaar ze hebben heerlijk eten gemaakt en bij ons thuis geserveerd. Mijn schoonmoeder op de bank ze genoot. Afgelopen woensdag is mijn schoonmoeder overleden ook toen zijn we met de hele familie bij Mama mia gaan eten om nog even bij elkaar te kunnen zijn. De uitvaart was maandag ik besprak dit met Maikel en hij gaf meteen aan dat hij die dag wel voor ons open wilde gaan. Zodat we toch na de begrafenis op het terras konden napraten. Ook nu was alles weer top geregeld. Ik wil hierbij Mama Mia nogmaals danken voor alle goede zorgen. We hebben een prachtig afscheid gehad mede dank zij jullie.

Datum van bezoek: juli 2019
9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super leuk en lekker restaurant met een uitgebreide kaart .
Ook glutenvrij of vega kan .
Ook kun je het restaurant of een gedeelte afhuren voor feestjes

Datum van bezoek: april 2019
5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke zaak. Zalig eten. Leuke bediening. En mooie locatie. Wij komen terug en vinden het niet erg dat de kurk van de fles is. Top hoor Mamma Mia

Datum van bezoek: juni 2019
5 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We bestelden een fles rode wijn van 40 euro . Deze was al geopend voordat de bediening bij de tafel kwam. Met een vage toelichting over niet modern bla bla. Zeer slecht ! Overigens de kurk rook niet naar wijn. De wijn was wel lekker!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Mamma Mia bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Vianen, Utrecht Province

In Mamma Mia geweest? Deel je ervaringen!