“Top service”

Mamma Mia
Geclassificeerd als nr. 3 van 24 Restaurants in Vianen
Keukens: Italiaans
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij belden gisteren om kwart over zeven of er om half acht nog een plekje was, Mr we moesten wel om acht uur weer weg voor het theater. En ja hoor, de zaak zat vol maar ze regelden het gewoon en we konden genieten van een lekkere pizza. Wat een top service! Zaten mensen ook uitgebreid te tafelen en dat zag er trouwens heel goed uit!

Datum van bezoek: november 2018

15 oktober 2018 beoordeeld

Mama Mia is een prima Italiaans restaurant met uitstekend menu. Prima variatie aan Italiaanse gerechten, smaakvol opgemaakt. Het zag er niet alleen goed uit, het smaakte ook goed. Zeer vriendelijke en attente bediening. Zeker de moeite van een bezoek waard.

Datum van bezoek: oktober 2018
19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wezen lunchen bij Mamma Mia. Service was prima. Pasta bolognese oké. Alleen de geitenkaas salade viel tegen qua hoeveelheid. Je besteld een grote salade waar 15,95 voor afgerekend wordt maar krijgt een half bord sla met wat kaas. Lijkt de prijs van een kleine salade. Overigens zit je er gezellig.

Datum van bezoek: juli 2018
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Terras is een aanrader aan de gracht! Helaas zat het weer niet mee. Prachtig vlees uit de rijpkast en lekkere wijnen.

Datum van bezoek: juni 2018
23 mei 2018 beoordeeld

Het restaurant wat ik iedereen zal aanbevelen.
Eten altijd goed!
Bediening altijd vriendelijk!
Wensen of aanpassingen van een gerecht, altijd mogelijk!

Super Maykel Heerkens!

Groeten, Ed

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Mamma Mia bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Nieuwegein, Utrecht Province

Houten, Utrecht Province

In Mamma Mia geweest? Deel je ervaringen!