“Heerlijk gegeten op de prachtige locatie in de oude binnenstad”
Beoordeling van Mamma Mia

Mamma Mia
Geclassificeerd als nr. 3 van 24 Restaurants in Vianen
Keukens: Italiaans
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Terras is een aanrader aan de gracht! Helaas zat het weer niet mee. Prachtig vlees uit de rijpkast en lekkere wijnen.

Datum van bezoek: juni 2018

23 mei 2018 beoordeeld

Het restaurant wat ik iedereen zal aanbevelen.
Eten altijd goed!
Bediening altijd vriendelijk!
Wensen of aanpassingen van een gerecht, altijd mogelijk!

Super Maykel Heerkens!

Groeten, Ed

Datum van bezoek: mei 2018
14 mei 2018 beoordeeld

vroegen bij onze pasta's een beetje kaas , een mini portie bij afrekening zagen we de prijs 1.75 euro stond niet op de prijslijst , vroegen een beetje pikante olie kostprijs 2.5 euro , een beetje extra brood kostprijs 4.95 euro , dat is er los over en stond nergens vermeld , voor ons nooit meer , eerlijk zijn duurt het langst

Datum van bezoek: mei 2018
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig in dit restaurant beland, we waren totaal onbekend in Vianen.
Dit is geen tegenvaller, een écht goede Italiaan die je niet vaak tegenkom. De buffelmozzarella smelt op je tong en de combinatie met de gecarameliseerde aubergine is heerlijk! Ook de gevulde pasta in truffelsaus was heerlijk. En niet te vergeten homemade limoncello !Goede smaak , goed op elkaar afgestemd! Zeker een aanrader om te gaan eten als je in Vianen bent!

Datum van bezoek: april 2018
27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren hier gaan eten in de zomer. Werden aan een tafel gezet tegen de brug aan waardoor wij een beetje uit het oog van de bediening verdwenen.. Dit was te merken ook helaas.. Voor ons geen tweede keer meer..

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Mamma Mia bekeken, bekeken ook

Vianen, Utrecht Province
Vianen, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province
Nieuwegein, Utrecht Province

Houten, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Mamma Mia geweest? Deel je ervaringen!