“Geweldig, wat een fijn en gezellig restaurant ”
Beoordeling van Grieks Restaurant Ena

Grieks Restaurant Ena
Geclassificeerd als nr. 11 van 24 Restaurants in Vianen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een paar” BEOORDELINGEN “ gelezen te hebben had ik het gevoel dat het niet zo goed zat met dit restaurant . Maar toch, wij zijn liefhebber van deze keuken. En hebben de gok maar genomen. Nou dat was een meevaller, geweldig gezellig ontvangen. Het eten was goed. Er was niets op aan te merken. Diegene die hier een slechte recensie op geven hebben echt zn dag niet gehad. Bij ons was het perfect, servies kwaliteit en heerlijk. De satsiki was perfect. Zo hebben ze hem nergens.

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ouzo van t huis, goed verzorgde salade en de lekkerste tzaziki ever ! Daarna de ena schotel voor twee personen. Lekker mals en goed gekruid vlees. Attente gastvrouw, goed oplettend ondanks de drukte. Wij voelden hier de griekse gastvrijheid, we hebben genoten !

Datum van bezoek: september 2019
25 augustus 2019 beoordeeld

Eten prima!
Diverse schotela zoals het bij een Grieks restaurant altijd is. Aardige en correcte bediening. Afhaal is goed can kwaliteit en oogt schoon.

Datum van bezoek: mei 2019
8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst min of meer vriendelijk tot we aankondigden dat we Belg waren en het was de ramp .. Onaangenaam, geringschatting en durft onze valuta te behouden. Ik raad het af als je geen Nederlander bent. En het eten overschrijdt nauwelijks de kwaliteit van een snack

Datum van bezoek: juni 2019
4 maart 2019 beoordeeld

Als je in de buurt van Vianen snel en smakelijk een Grieks hapje wil eten, kun je bij Ena terecht. Kaart is niet heel bijzonder, niet veel anders dan de gemiddelde Griek, maar het was aardig en voldoende voor die gelegenheid.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Grieks Restaurant Ena bekeken, bekeken ook

Vianen, Utrecht Province

In Grieks Restaurant Ena geweest? Deel je ervaringen!