“Heel knus en goeie kwaliteit”

Proeflokaal Bregje Nieuwegein
Geclassificeerd als nr. 1 van 55 Restaurants in Nieuwegein
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor weinig geld een 3 gangen menu. Lekker knus en snel je eten.

Top meer kan ik niet zeggen.
Je moet van tevoren reserveren het is namelijk altijd druk

20 mei 2018 beoordeeld

Het eten is goed alleen erg kleine kaart, maar je mag niet klagen voor het eind bedrag dat je betaald want die is zeer zeker niet hoog. Voorgerecht mag wel ietsjes meer zijn. al maar al het eten was super.

14 mei 2018 beoordeeld

Leuke maar soms te druk restaurant. Eten is prima en zeker voor de prijs. Leuk concept en begrijp daarom ook dat het er erg druk is.

18 april 2018 beoordeeld

We hebben hier met z'n 2'n een 3-gangen-menu gegeten. En ik vond het lekker en ben voldaan weggegaan en wil graag terug komen. Alleen was het heel druk en na 1 1/2 uur kwamen weer de volgende gasten met een reservering. Dus napraten met koffie en thee zat er niet bij.

10 april 2018 beoordeeld

Gisteren met schildersclub (11 man/vrouw) gegeten bij Bregje Nieuewegein.
Heerlijke plek bij het raam. Op maandag is het menu 12,50 . De kwaliteit is top ruime keuze, de kaart was vernieuwd. Bijna alles is aan te bevelen, Als voorgerecht de Japanse TRio is een aanrader, maar ook de Carpaccio, de soep, vistrio .
Het hoofdgerecht : De Kogelbiefstuk was heerlijk mals, de Gamba's waren top , zelf had ik het vleesplateau (+ 3,50 ) erg lekker, het enige dat tegen viel was de kabeljauw was meer een kabeljauw soep, Smaak was goed, tip doe de suas apart erbij. DE toetjes waren allemaal overheerlijk !!!

Reizigers die Proeflokaal Bregje Nieuwegein bekeken, bekeken ook

Nieuwegein, Utrecht Province

In Proeflokaal Bregje Nieuwegein geweest? Deel je ervaringen!