“Wat is er met de bediening gebeurd?”
Beoordeling van La Cubanita Nieuwegein

La Cubanita Nieuwegein
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Dessert in Nieuwegein
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Kwam hier voorheen zo’n 2 x per maand, lekker eten, vlotte bediening. Sinds zo’n 2 maanden is er nieuwe bediening/management, die echt geen kaas hebben gegeten van horeca. Bestellingen worden vergeten, duurt veel te lang, personeel loopt met oogkleppen op, tafels staan vol lege glazen en borden. Gerechten worden zo op tafel gezet zonder enige uitleg. Cocktails zijn bijna allemaal virgin. Heb wel 6 keer moeten roepen om iemand aan tafel te krijgen... Laatste 2 keer dit alles ook aangegeven, blijkbaar gebeurd er niets mee. Ik denk dat iedereen begrijpt dat dit concept de meeste winst maakt door de drankjes, en dan worden die niet eens actief aangeboden/vergeten. Niet erg slim en erg zonde van een leuk concept!

Datum van bezoek: september 2019

1 september 2019 beoordeeld

17 uur gereserveerd zonder eindtijd. Bleek later dubbele boeking te zijn. Bediening vraagt of we bijna klaar zijn, want de tafel is om 20 uur gereserveerd voor een ander. Vraagt vervolgens of het onze laatste bestelling (!!!) is en vervolgens of ze de rekening kan komen brengen, want de andere gasten staan al op de stoep. Heb netjes verteld dat ik dit niet gepast vond en dat we ons opgejaagd voelden. Immers moet hun probleem niet het onze worden. Ze gaf ons uiteindelijk gelijk, bood haar excuses aan en er werd korting gegeven. Best fijn natuurlijk, maar dit was geen prettig eind van ons eerste bezoek hier. Dus ik kan bij deze zeggen, dat de laatste bestelling ook echt daadwerkelijk onze laatste bestelling hier was!

Datum van bezoek: september 2019
25 augustus 2019 beoordeeld

Na vele malen dit restaurant overgeslagen te hebben toch maar eens gaan eten. All you can eat concepten hebben niet onze voorkeur. Eenvoudige manier van bestellen door invullen van bierviltje. Dan wachten op het eten. Dit komt af en toe ineens op tafel. Helaas niet altijd met toelichting over wat het is. Zeer afhankelijk van de persoon die het komt brengen.
De gamba's al pil pil waren heerlijk. De inktvisringen ook. De biefstuk puntjes met Chimichurri waren heel taai en dus niet goed. Jammer.
Drankjes zijn redelijk geprijsd en cocktails niet duur, 5 euro. We hebben ze niet geprobeerd.
Bediening was aardig.
Niet bijzonder maar ook niet verkeerd.

Datum van bezoek: augustus 2019
22 augustus 2019 beoordeeld

Vandaag weer eens bij la Cubanita gegeten. Helaas alweer erg trage bediening. Drankjes en brood werden vergeten, eerste gerecht kwam pas na 3 kwartier door en de zaak zat niet eens vol. Tafel werd niet tussendoor afgeruimd. Wij gaan voortaan wel ergens anders heen.

Datum van bezoek: augustus 2019
6 juli 2019 beoordeeld

Gisteravond voor het eerst een voor het laatst hier geweest. Ruim half uur wachten op een drankje en helaas gold dat ook voor de gerechten.
Smaak was goed en bediening erkende en excuseer de zich voor het lange wachten. Maar gaat echt iets helemaal niet goed!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die La Cubanita Nieuwegein bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

Nieuwegein, Utrecht Province

In La Cubanita Nieuwegein geweest? Deel je ervaringen!