“Lekker stuk vlees”
Beoordeling van Jack's Grillhouse

Jack's Grillhouse
Geclassificeerd als nr. 2 van 66 Restaurants in Nieuwegein
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z’n vijfen hier gegeten. Onbeperkt mixgrill. Biefstuk,varkensmedaillon, kippenboutjes, gyros, kipsate, spareribs, maïskolf, uienringen, patat en wat saus en garnituur.
Flinke portie als basis. bijbestellen is voor de gemiddelde eter niet nodig maar kan wel.
Kwaliteit vlees is goed. Wel redelijk zout uiteraard maar binnen de perken. Bediening gezellig en ook prima sfeertje en gezellig ingericht. Voor Grote groepen en ook met 1 of 2 personen geschikt. Aanrader

Datum van bezoek: september 2019

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

wij hebben de all you can eat schotel gedaan, vooral vanwege de vele soorten vlees

het heeft ons prima gesmaakt en de schotel was meer dan voldoende, en dd bediening vroeg 2x of er nog meer mocht komen ook nog maar was niet eens nodig zo veel lag er op. een aanrader dus !
de megaburger zagen we ook voorbij komen en een held die dat opkrijgt

de bediening is er precies als je ze nodig hebt en erg vriendelijk. zo maak je t niet vaak mee

heerlijke avond gehad, waarvoor dank

Datum van bezoek: augustus 2019
14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en vrolijk ingericht reataurant, je kunt hier voor weinig geld eenvoudig en veel eten.
Ik vond mijn kipsate prima, een beetje veel pindasaus. De grillgerechten van mijn tafelgenoten waren kwalitatief een stuk beter.
Bediening was zeer vriendelijk, heb meermaals een compliment gemaakt omdat ze hoffelijk en oplettend zijn. Hier komen we zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: juli 2019
13 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze kleindochter was geslaagd, dus zij mocht kiezen en dat werd Jack’s Grillhouse. Ook die keuze was geslaagd, wij hadden een kipsaté met frites, salade en appelmoes. Prima!! De rest had spareribs (zoet of pittig) en een mixed-grillschotel. Ook die borden gingen helemaal leeg, dat zegt genoeg.
Goed gegeten voor een fijne prijs!

Datum van bezoek: juni 2019
26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten maar onwijs lang moeten wachten tot de gerechten. Om half 6 binnen en om half 9 werd het dessert pas geserveerd. Met kinderen was dit zeker geen aanbeveling omdat het wachten te lang duurde!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Jack's Grillhouse bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

In Jack's Grillhouse geweest? Deel je ervaringen!