“Super goed en gezellig”
Beoordeling van Jack's Grillhouse

Jack's Grillhouse
Geclassificeerd als nr. 2 van 57 Restaurants in Nieuwegein
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier heerlijk zitten en het personeel is super vriendelijk.

Kwaliteit van het eten is ook super.
Ik ging voor de biggest jack en heb hem op gekregen.

Een broodje hamburger van 1200 gram.

Zowel voor gezinnen als grote groepen kun je hier terecht.
En het belangrijkste het is betaalbaar voor iedereen.

Datum van bezoek: mei 2018

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden níet gereserveerd, maar konden direct plaats nemen op een woensdag. Normaliter kun je níet zo maar vinden lopen.
Hier hebben we al vaker gegeten. De prijs en de saté is een blijft goed.
De bediening is vriendelijk.
Toch zaten er enkele kerels aan een tafel in en toen nog níet zo drukke zaak die het nodig vonden veel herrie te maken en ongegeneerd te boeren. Hier werd niets van gezegd. Later toen de zaak vol liep viel ons op dat er veel senioren binnen kwamen. Geen idee of dit een trend is.

Datum van bezoek: mei 2018
22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna elk jaar gaan we hier eten voor de verjaardag van mijn schoonvader. Ben een echte vleeseter en hou van spareribs. Die kan je hier onbeperkt eten. Áltijd lekker en zie de andere tafelgasten ook genieten van de overige gerechten. Leuke tent met typische gezellige grill (steak) house inrichting en vriendelijke bediening mer speelhoek voor de kleintjes.

18 april 2018 beoordeeld

De sfeer was best goed en de inrichting met muziek instrumenten. We kwamen in een grote groep en moesten toch noch best lang op het eten wachten. Ik heb vegetarisch gegeten waaronder ik me iets anders voorgesteld had. Voor mensen die graag betaalbaar "All You Can Eat" Spareribs, Biefstukken, Kipfilets, Kip Saté willen eten, is het misschien "The Place To Eat". Voor mij als Diabetici, helaas niet voor herhaling vatbaar, want er was te veel gefrituurd eten en geen groene salade.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag na een fietstochtje hier op het terras neergestreken. We bestelden de luxe bittergarnituur van € 12,00 ( kipkluifjes, bitterballen, uienringen, calamaris en garnalen). Wat een royale schotel en alles was lekker, Zelfs de calamaris had een krokant buitenkant en de ringen zelf zeer mals! Met een glaasje wijn erbij, kon onze middag niet meer stuk.

Reizigers die Jack's Grillhouse bekeken, bekeken ook

Houten, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province
Ijsselstein, Utrecht Province

In Jack's Grillhouse geweest? Deel je ervaringen!