“Geweldig: eten in een draaiend restaurant”
Beoordeling van Asian Tower

Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Nieuwegein
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Terwijl je eet, trekt langzaam de omgeving aan je voorbij. Geweldig zo'n draaiend restaurant. Daarbij komt het heerlijke eten, niet de standaard tjap tjoy en foe yong hai, maar eens wat andere Chinese (of Japanse) gerechten. Vriendelijke bediening en prachtig restaurant.

Datum van bezoek: september 2019

6 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten. Leuk draaiend restaurant met afwisselend uitzicht. Vriendelijk personeel. Uitgebreide kaart met Chinees én Japans eten. Ook te combineren.
Eten was iets aan de koele kant.
Kortom een gezellige avond gehad.

Datum van bezoek: juni 2019
21 april 2019 beoordeeld

Bestellen ging al moeizaam, obers spreken slecht nederlands! We hadden 1x sushi ebu besteld als voorgerecht, dan krijg je er 8. Wij waren met zijn tweeën dus meer dan genoeg maar we kregen 2x 8, totaal 16 dus.

Vier verschillende obers bleven maar komen vragen of we drinken wilden. Heel irritant!

Eten was niet slecht maar voor dat prijs verwacht je wel iets meer. Bij de afhaal chinees smaakt het net zo.
Misleidende prijzen! Lees de menukaart goed door, ze hebben een appart systeem! Want de rekening kan vies tegen vallen aan het eind.
2 keer rundvlees gerecht van 17,95 euro is rond de 35 euro.
Komt nog 2 x 2 =4 euro en nog eens 2 x 2 = 4 euro, dus nog eens 8 euro erbij. Toen we vroegen wat voor bedragen dat waren moesten we de kaart maar goed lezen!
Schrijf dan gewoon 21,95 op de menukaart, wat wij sowieso al veel te duur vinden voor een rundvlees gerecht met knoflooksaus.

Datum van bezoek: april 2019
20 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Chinese eten was redelijk, niet bijzonder, maar de service was slecht. De medewerker in de bediening ging nog wel, maar de zus van de eigenaar die er ook rondliep was ronduit onbeschoft. Ze groette niet en was alleen met haar eigen ding bezig. Ook liep zij de hele tijd Chinees te praten tegen de andere medewerker en in zichzelf, en af en toe liep ze ook in zichzelf te gniffelen. Vreemd.

Datum van bezoek: april 2019
16 maart 2019 beoordeeld

Eerder een paar keer beneden geweest (Japans), beviel me uitstekend! Dit keer boven geweest en alles wat een klant verwacht is niet gebeurd. Ik moest na 10 min zitten zelf om een menukaart vragen en een half uur daarna moest ik zelf aangeven dat ik wilde bestellen. Nadat ik een personeel had gevraagd of ze ons kon helpen zei ze dat het druk was en dat ze zo snel mogelijk terug zou komen. Ze liep ons tafel wel 10 keer voorbij maar kwam er helaas niet op terug. Het was alsof je compleet negeerd werd. Dat zag ik ze ook bij andere mensen doen. Al met al, Asian Tower is geschiedenis voor mij! Trouwens, het eten? Mijn Turkse vrouw kan beter Chinees koken. En daarmee is ook alles gezegd denk ik...

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Asian Tower bekeken, bekeken ook

Nieuwegein, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

In Asian Tower geweest? Deel je ervaringen!