“op de thee”
Beoordeling van Knus bij Ann

Knus bij Ann
Geclassificeerd als nr. 18 van 58 Restaurants in Nieuwegein
3 oktober 2018 beoordeeld

Wat een heerlijk leuk zaakje in een even mooie pittoreske omgeving en nog fijner personeel!
Ik heb er heerlijke thee gedronken en taart gegeten. Ik vond het vooral leuk omdat je er ook hele leuke spulletjes hebt. Ik word altijd een beetje hebberig van dit soort zaakjes heel leuk. Het is eigenlijk een mini concept store. Zeker een aanrader

13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

High tea gekregen! Was heerlijk weer dus buiten op het terras. Je krijgt bij Ann niet alles in 1 keer op tafel maar in gangen(tjes). Dus verse soep...thee..sandwich...scones..clotted cream..limoen en frambooscreme. En alles!!! vers en zelf gemaakt. Daarom ben je ook niet zomaar klaar. Oja en nog omgekeerd taartje met vers fruit en yoghurtje. Hmmmm en wat een leuke gastvrouw!

6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische koffie en heerlijke taart! Ontzettend vriendelijke bediening en een leuk terras met uitzicht op historische bezienswaardigheden in Vreeswijk

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima stop onderweg op fietstocht lamgs de Rijn. Vriendelijke bediening. De cappuccino was heerlijk en de zelf gemaakte aarbeientaart verdiende een ster wat mij betreft. Aanrader dus

27 april 2018 beoordeeld

Het heeft een gezellige uitstraling en erg vriendelijk personeel.

Verder ging alles een beetje onhandig. De koffie liep langs onze kopjes en ook de thee ging bij het neerzetten over de rand heen. Ik had een lepeltje waar de suiker van de vorige klant nog aan zat. De klant naast ons werd vergeten en moest zelf opstaan om te bestellen. De koffie zelf smaakte erg lekker maar het schuim was teleurstellend, grote bellen, niet glanzend, niet zoals het hoort.

Al met al niet verkeerd als je gewoon van gezeligheid houdt en geen koffie snob bent, en anders een zwarte koffie bestellen.

Reizigers die Knus bij Ann bekeken, bekeken ook

Houten, Utrecht Province

Nieuwegein, Utrecht Province

In Knus bij Ann geweest? Deel je ervaringen!