Beoordeeld op 20 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke fantastisch apart hotel! Appartement 501 hadden wij en die is blijkbaar gebruikt voor de website foto’s. Geweldig uitzicht op zwembad en zee. Zeer ruim appartement, zeer vriendelijk personeel, geweldige service. Absoluut volledig van genoten! Dank jullie wel! Enige minpunt...het lawaai van de weg ernaast. Dat is met ramen open wel wat gehorig. Verder komen we graag terug! En kok bedankt voor de lekkere eitjes bij de ontbijtjes

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Nette en verzorgde kamers. Lekker bed. Helaas geen airco maar ook niet gemist. Nette aparte keuken, badkamer met toilet, ruime douche en wastafel. Apart zitgelegenheid van de slaapkamer. We waren hier met het gezin (11 en 16 jaar) en hadden een familie kamer. voor de kinderen een eigen slaapkamer met keuken en badkamer.

Gratis goede WiFi

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Lekkere snacks in de middag verkrijgbaar.

Hotel en zwembad zijn zeer netjes en schoon. Vriendelijk personeel. Het hotel is uitgebreid gerenoveerd en daarom zijn de oudere (en slechtere) recensies niet meer actueel. Gebied bedjes langs het zwembad, daarom niet gevochten om een plaatsje en ook geen bedreserveringen gezien.

Voor mindervaliden wel wat lastiger vanwege de trappen en liggend aan de steile weg.

Strand goed bereikbaar en supermarkten, winkels en restaurants in de buurt

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 12 december 2018 via mobiele applicatie

Zoals al gemeld prima hotel met erg vriendelijk personeel wat haar uiterste best doet om het naar je zin te maken we hadden een mooie grote kamer met aparte keuken slaapkamer en aparte living . en een redelijk balkonetje , helaas kon je hier niet zitten van het lawaai hotel licht aan een erg drukke weg , we konden wel evt naar een andere kamer maar deze lag ergens verscholen in een hoek zonder zon . gelde ook voor de andere kamer die ze aanboden ,jammer we hebben maar met de deuren dicht geslapen . ontbijt was erg goed van alles en nog wat te krijgen , jammer dat er geen mogelijkheid is om een lunch paketje te bestellen als je vroeg weg moet ( excursie). maar al met al een leuk hotel ,vanuit het hotel ben je zo bij het strand , los christianos en las amerikas.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 4 november 2018 via mobiele applicatie

We logeerden al 2 x eerder in dit hotel.
De eerste kamer lag op de begane grond, een kamer die je niet kunt laten doorwaaien en erg warm is.
Dan kregen we een kamer aan de zijkant (niet zwembad) van het hotel, 3e verdiep.
Kamer is in orde, kitchenette basic.
Ontbijt is prima, prachtig ‘Halloween ontbijt’! Vriendelijk personeel.
Over het algemeen zijn we tevreden. Omdat het zo warm is, slapen we met op deur. De weg langs het hotel leidt naar de haven, waardoor veel el soms zwaar verkeer, heel vroeg al, waardoor niet schitterende nachtrust.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 9 juli 2018

De kamer was heel ruim en modern ingericht. Het werd iedere dag gepoetst behalve donderdag en zondag, maar deze informatie staat allemaal op het papier dat je bij het inchecken krijgt. Gratis wifi die heel goed werkt!

Eigenlijk zijn er geen minpunten, misschien dat de receptie niet 24u open is, er is geen airco en het ontbijt was niet super groot uitgebreid, maar wel lekker!

Datum van verblijf: juni 2018