“Tapas en speciale Spaanse gerechten”
Beoordeling van El Rincon De Pancho

El Rincon De Pancho
Geclassificeerd als nr. 43 van 497 Restaurants in Los Cristianos
Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
17 augustus 2018 beoordeeld

Het was even geleden dat we hier nog kwamen dineren. De maaltijd was goed, doch niet zoals we gewend waren, een andere kok misschien?? Maar het blijft een leuk restaurant vooral door zijn aparte aanbod.

11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super geregeld! Er was iemand jarig en vantevoren hebben we dit aangegeven, dit is geweldig opgepakt met versiering en prosecco van het huis. Vis en vlees waren ontzettend lekker, huisgemaakte tapas. Daarnaast hele vriendelijke bediening. Heerlijke avond gehad!

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de goede recensies gelezen te hebben hier geboekt. Dat was een flinke tegenvaller. Restaurant dat er direct naast is gelegen met een lange rij bezoekers voor take away zorgt voor veel rumoer. Echt rustig tafelen was er niet bij. De voorgerechten waren middelmatig van kwaliteit. De sirloin steak en iberian pork waren al in stukjes /reepjes gesneden en op kleffe friet gedrapeerd. Vlees was redelijk. Zeker niet bijzonder gezien de forse prijs. Friet was ronduit vies. Overige garnituur was zo goed als niets. De zalm was te gaar. Teruggestuurd. Nieuwe zalm was wel goed gebakken, maar koud van binnen. Waarschijnlijk vanuit de vriezer in de pan gegaan. In plaats van de zalm vervolgens voor een hamburger gekozen. Bedienend personeel heeft zich uitvoerig verontschuldigd en de hamburger hoefden we niet te betalen. De nieuwe kok zou zijn vak nog niet zo goed verstaan. Dat was de verklaring. Kortom, uiteindelijk netjes afgehandeld, maar een aanrader is het met de huidige kok allerminst.

PanchoLosCristianos, Propietario van El Rincon De Pancho, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2018

Gracias por su opinión. Vinieron el dia 5 de enero, un dia especial en las navidades por ser la vispera de los Reyes Magos. Se respira ambiente y festividad en la calle. Tanto nosotros como el negocio de al lado teniamos bastante afluencia de personas y estabamos llenos. No era el mejor día para buscar tranquilidad. El traductor no se si pone bien lo que usted quiere expresar. Las papas fritas que usamos son frescas, nada de congeladas y el aceite que usamos esta limpio y solo usado para las papas fritas. El salmón es verdad que no lo sacamos como usted lo quería y por eso nos disculpamos en ese momento. Sobre lo que comenta del cocinero, entendió mal la expliación que le dimos. Saludos.

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam verrast door het lekkere eten! Zeker voor die prijs...
Bediening was zeer vriendelijk! Toen we de entrecote bestelde, raadde ze ons aan om 1 portie te nemen voor 2 dames, gezien de grootte van de portie. Entrecote werd zeer kort aangebakken geserveerd aan tafel. Nadien kan je deze naar wens zelf verder bakken op een kleine grill die ze op tafel plaatsen, zeer aangenaam en gezellig. Ook de kabeljauwfilet en hamburger black agnus werden gesmaakt!
Wij gaan hier nog een keer terug!

24 juni 2017 beoordeeld

Waren op zoek naar een restaurant dat typische Canarische keuken aanbood en niet de restaurants waar je niets dan toeristen ziet. Op een 500 meters van ons hotel troffen we dit restaurant aan. De tapas suggestie was niets voor ons en de kaart is beperkt, maar we hebben toch gevonden wat we zochten. De tapas waren lekker en fijn. De dienster was zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Reizigers die El Rincon De Pancho bekeken, bekeken ook

Tenerife, Canarische Eilanden

In El Rincon De Pancho geweest? Deel je ervaringen!