“Gezellig hollands”

D'n Hollander
Geclassificeerd als nr. 13 van 533 Restaurants in Los Cristianos
Keukens: Nederlands
4 weken geleden beoordeeld

Het was een heel gezellige middag bij Gerda en Marcel in hun restaurant met typisch Nederlandse gerechten. Heerlijk thuiskomen op Tenerife. Geweldig die boekenkast met Nederlandse boeken. Je mag boeken lenen voor de duur van je verblijf en heb je een boek wat je achter wilt laten dan kan dat ook. We komen zeker terug als we weer op Tenerife zijn.

Datum van bezoek: september 2019
12marcelc, Eigenaar van D'n Hollander, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Bedankt voor de goede beoordeling en voor jullie bezoekje aan ons en tot de volgende keer. Groetjes Gerda en Marcel d'n Hollander Tenerife

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede kwaliteit en service en zeer scherp geprijsd, Goede fles droge witte wijn voor 12,50. Kom je niet vaak tegen. Zelf de tournedos balie genomen, was super, Echtgenote en dochter gingen voor de frikandel speciaal met goed gebakken patat alles van goede kwaliteit, zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
12marcelc, Eigenaar van D'n Hollander, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Bedankt voor de goede beoordeling en voor jullie bezoekje aan ons. Groetjes Gerda en Marcel d'n Hollander Tenerife

5 september 2019 beoordeeld

Echt een aanrader
Elke vakantie gaan we daar een aantal keer eten en drinken.
Lekker een frikandel speciaal of andere Nederlandse snacks tot heerlijke malse ossehaas.
Gezellige en vriendelijke mensen

Datum van bezoek: september 2019
12marcelc, Eigenaar van D'n Hollander, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Bedankt voor de goede beoordeling en voor jullie bezoekjes aan ons elke keer Als jullie op onze mooie eiland zijn. Groetjes Marcel en Gerda

5 september 2019 beoordeeld

Ik heb daar al verschillende dingen gegeten en het is allemaal super lekker. Het is super gezellig en niet te duur. Echt een aanrader om daar een keer te gaan eten.

Datum van bezoek: september 2019

Bedankt voor de goede beoordeling en voor jullie bezoekjes aan ons vinden het altijd gezellig als jullie er zijn. Groetjes Gerda en Marcel

3 september 2019 beoordeeld

Erg lekker zoals altijd. Snelle service en precies wat je zoekt als je trekt hebt in een nederlandse snack. Ik raad kleine kinderen af want ze houden de zaak een beetje te graag heel erg netjes.

Reizigers die D'n Hollander bekeken, bekeken ook

In D'n Hollander geweest? Deel je ervaringen!