“Goede pizza”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen precies op openingstijd aan (7PM), en binnen enkele minuten waren er nog maar 2 of 3 tafels vrij. Drankjes zijn wat aan de dure kant. De pizza’s waren zeer rijkelijk belegd en hadden een dunne bodem. Deze was wel wat zompig, maar dat deed niet heel veel af aan het geheel. Zelf samenstellen van een pizza had ik snel duurder verwacht dan een standaard keuze, maar ondanks 2 soorten vlees kwam ik goedkoper uit dan de meeste pizza’s op de kaart. Aanrader.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant waar service hoog in de vaandel staat.
Voor een betaalbare prijs uitstekend gegeten.
Heel veel aandacht voor details, vb het aperitief.
De sfeer is super, knus en typisch italiaans.
Hier komen we zeker terug.

2 april 2018 beoordeeld

Tot twee maal toe dit restaurant bezocht. Beide keren goed gegeten. Doen wel (onnodig) formeel bij reserveren maar dit is schijn.

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals zoveel het al aangegeven hebben is dit een geweldig restaurant. Heerlijke pizza en lasagne gegeten. Ook het voorgerecht was heerlijk. Bediening was zeer gastvrij. Gaan hier zeker nog terugkomen. Was top

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer lekker gegeten hier. Pasta beviel elke keer zeer goed. Leuke ambiance. Pizza vonden we iets minder. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Reizigers die L'italiano Trattoria bekeken, bekeken ook

Los Cristianos, Arona

In L'italiano Trattoria geweest? Deel je ervaringen!