“Lekker Italiaans eten!”
Beoordeling van La Porchetta

La Porchetta
Reserveren met
La Porchetta is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 15 van 497 Restaurants in Los Cristianos
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurantje is zeker een aanrader. Het eten is heel lekker en vers. Ik bestelde zelfgemaakte gnochi. Als je een gewone pasta neemt, moet je op voorhand een voorgerecht nemen want anders heb je niet genoeg.

26 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sympathieke en authentieke Italiaan.
Lekkere porchetta, lauw opgediend (niet zoals elders ijskoud uit de frigo).
Geen chichi maar gewoon lekker eten aan een correcte prijs.
De pasta mocht voor mij iets minder al dente.
Toffe zaakvoerder.

24 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede Italiaan. Lekker gegeten, heerlijke antipasti vooraf. Goede kip daarna. Beter dan het gemiddelde eten op het eiland.

4 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de laatste dagen van onze vakantie ontdekten we dit kleine, maar zoooo geweldig lekkere restaurantjes met bovendien geweldig sympathieke eigenaars die op maat én live hun uitmuntende schotels bereiden. Heel spijtig dat Tenerife zo ver van Brussel ligt, anders werd ik er zeker vaste klant.

9 december 2015 beoordeeld

Klein maar fijn ! Beter kan je het niet omschrijven. Uitstekende keuken , bediening en alles super vers.

Reizigers die La Porchetta bekeken, bekeken ook

In La Porchetta geweest? Deel je ervaringen!