“Lunch”

Keukens: Italiaans, Pizzeria, Café
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht! Alsof we in Italië zijn. Beste restaurant die wij hebben gevonden op Tenerife. Een aanrader!

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, bestelling was wel niet goed doorgekomen. Maar zo lekker toch nog een keer terug. Erg druk, mensen stonden regelmatig te wachten voor een tafel.

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toch n beetje jammer. Pizza's van pannenkoekendeeg, verkeerde visbestelling (wel gecorrigeerd) ruziende bediening en als toetje een wormpje in de sla. Kortom, net niet.

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke pizza's. Leuk restaurantje vriendelijke en vlotte bediening. Nog nooit zulke lekkere pizza gegeten echt Top om je vingers bij af te likken.

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier samen met mijn vrouw gegeten. Allebei een heerlijke pizza op! Prijs kwaliteit verhouding is goed.!

Reizigers die La Piazzetta bekeken, bekeken ook

In La Piazzetta geweest? Deel je ervaringen!