“Voor de vleesliefhebber”

Geclassificeerd als nr. 44 van 461 Restaurants in Los Cristianos
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd life muziek. Wij hebben een t- bone en een pittige hamburger gegeten. Heerlijk.
Prima porties goede prijs.

30 december 2017 beoordeeld

De keuken spijtig van de kakkerlakken 5 ! op onze tafel
We hadden een tafel binnen aangezien de luide muziek

19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb de indruk dat de kwaliteit van zowel het eten als de bediening een niveau lager is geworden,niet dat het slecht is maar dit adres staat voor ons niet meer vooraan bij onze favorieten,jammer.

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten tijdens Halloween de bediening allemaal verkleed erg leuk en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader.

9 september 2017 beoordeeld

Rustige achtergrondmuziek, Je krijgt veel veel vlees op je bord. Gezellige ambiance!! Heerlijk eten en snelle bediening!!

Bedank J.c. D

Reizigers die Restaurant Taurus bekeken, bekeken ook

Playa de las Americas, Tenerife

Los Cristianos, Arona

In Restaurant Taurus geweest? Deel je ervaringen!