Beoordeeld op 27 december 2017

we hadden een suite en misten wel op het balkon een tafel en stoeltjes.
In de badkamer mocht er een sminkspiegel staan.Netheid was top in het ganse hotel en ook de zwembaden.Heel vriendelijk personeel.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
asistentecalidad, Director de Relaciones con Clientes van Paradise Park Fun Lifestyle Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2018

Beste geert_vandewalle,

Hartelijk dank voor uw positive reactie op TripAdvisor. We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw vakantie in ons hotel. Hartelijk dank voor uw complimenten over onze netheid, dit betekend veel voor ons gezien wij altijd proberen het u zo comfortabel mogelijk te maken. Daarnaast waarderen wij uw opmerking over ons personeel, dit wordt zeer gewaardeerd. Aan de andere kant hebben wij uw opmerking genoteerd over het balkon en de spiegel. Uw mening is van grote waarde voor ons sinds dit ons helpt om ons hotel en de services te verbeteren.

We hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen.

Kwaleits afdeling

Beoordeeld op 5 oktober 2017

Nu de 10e keer geweest. Voor mij is het steeds thuiskomen met het verschil dat ik hier van begin tot eind in de watten wordt gelegd. Waarmee?? Het ontvangst, de kamer, het lekkere eten, het vriendelijke behulpzame personeel, de sfeer, de gezelligheid, de belangstelling. kortom alles.

Kamertip: Ikzelf heb altijd een kamer in het hoofdgebouw met zicht op het zwembad
Verbleef: september 2017, reisde alleen
Radha D, Director de Relaciones con Clientes van Paradise Park Fun Lifestyle Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2017

Beste MissLargos,

Hartelijk dank voor u positive mening over ons hotel! We vinden het geweldig om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Het is een grote eer dat u al zo vaak voor ons heeft gekozen, u bent absoluut lid van onze familie!
We zijn vereerd over uw geweldige complimenten over ons hotel, over onder andere ons personeel, het eten en de sfeer en gezelligheid. Wij doen altijd ons uiterste best om iedereen een geweldige vakantie te geven, en zijn blij dat u dit zo heeft ervaren.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Kwaliteitsafdeling

Beoordeeld op 27 september 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel zou 4 sterren waardig moeten zijn. Ik begrijp niet hoe ze hieraan gekomen zijn. Voor nederlandse begrippen zou dit 2 sterren waardig zijn.

Er is alleen een klein koelkastje aanwezig dat matig werkt. De douche kabines zijn erg verouderd en voorzien van de nodige kalk laag. Er is niet eens wc borstel aanwezig!

Na de eerste nacht hadden we al last van ons rug door de steen harde bedden. Dit is redelijk opgelost doordat ze een topper op het bed hebben gedaan. Daarna was het iets beter, maar alsnog derest van de vakantie elke ochtend met pijn in je rug wakker worden. Het is gewoon een oud en simpel bed dat nodig vervangen moet worden.

Wanneer je iets vergeet bij het zwembad word dit door schaamteloos door andere gasten ingenomen. De volgende dag zie je dan gewoon andere jouw verloren producten gebruiken. We hebben onze spullen na het confronteren van de boefjes terug gekregen. In ierland hebben ze namelijk geen kruidvat zitten. Dus later controleer je maar extra goed of je alles bij je hebt, want men is hier helaas niet te vertrouwen.

En dan het eten.. eerdere nederlandse reviews spreken hier ook over. Dit klopt als een bus! het is elke dag hetzelfde slechte eten.
Fruit is niet rijp. Er word gesproken over verse sappen. Dat is geen gewone geperste sinsasappelsap, maar dat komt uit een apparaat en is niks anders dan mier zoete limonade siroop. Een avond was er iets van mexicaans, maar er worden dan zo weinig tortillias neer gelegd dat dit na een half uur op was.
Bij dit hotel zijn zelfs de kipnugets niet te eten. Ontbijt granen zijn taai. Eten ligt er al lang en is zo koud dat kaas op de pasta niet eens meer smelt.

Alles is op de engelse gebaseerd. Maar wij weten dat dat prima eten kan zijn.. hier is dat verre van het geval. We waren genoodzaakt zo vaak mogelijk buiten de deur te gaan eten.

We hebben het hotel ook over het nastreven van het hotels eigen regels aangesproken via facebook. Zoals ligbedjes reserveren, kleding norm bij het avondeten. Ze reageren wel als je vragen heb over parkeren, maar bij klachten blijft het erg stil aan de overkant.

Als je naar tenerife wil, ga niet naar dit hotel. Het ziet er allemaal erg goed uit op de plaatjes, maar in werkelijkheid is het diep triest.

Wij zijn eerder bij H10 geweest en die hotels zijn WEL goed. Dan is het iets duurder, maar dat bespaar je wel met het uiteten moeten gaan.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 september 2017 via mobiele applicatie

De eerste nacht begon al slecht bedden zo hard al steen na bij de receptie om een topper te hebben gevraagd werd het iets beter maar alsnog werden wij 2 jonge gezonde mensen van 22 en 30 jaar elke ochtend met rugpijn wakker. Dit zegt mij genoeg over de slechte kwaliteit van de bedden. Maar dan hebben we het nog niet eens over de kamers gehad die minibar is klein en het koelen van drinken duurt heel erg lang. Ook de hygiene is slecht de vloer in de kamer is zo vies dat de handdoek die je op de vloer in de badkamer legt gelijk pik zwart is. Wij dachten dat er weinig licht was in de douchecabine todat wij de ramen uit een grapje gingen schoonmaken met zeep en we vol licht hadden na de zeepbeurt in de cabine zo vies was het dus! De gootsteen zit vol met kalk en andere vieze dingen duidelijk word deze ook niet schoongemaakt. Ook de wc pot is zo oud en vies dat je allemaal strepen erin ziet. Tot onze verbazig ontbreekt er ook nog een wc borstel. Tenslotte worden de glazen op de kamer niet eens elke dag vervangen maar half omgespoeld en nog vies weer terug gezet.

Helaas blijft het niet alleen bij de slechte hygiene in de kamer maar dit is in het restaurant ook het geval. De glazen,theekopjes,kommetjes en de borden zijn vies je moet echt zoeken naar schone. Als voorbeeld glazen met lippenstift staan gewoon op tafel en tussen de schone borden staat een bord met een oranje vlek van iets van saus. Het lijkt ze niks te kunnen schelen en het word duidelijk niet gecontroleerd wat ze neer zetten in de restaurant. Als een medewerker in de avond komt vragen wat je wilt drinken en je zegt dat glazen vies zijn en je schone wilt zeggen ze geen commentaar en nemen de glazen mee. Met zulke vieze glazen heb ik liever geen drinken. Als je dan wel een keer met geluk schone glazen hebt betaal je voor en wijnglas cola uit een automaat 2 euro als je voor dat geld een flesje krijgt snap ik het maar dit gaat erg ver. Over het eten dan nog niet gesproken elke dag het zelfde eten weinig keus en als er dan iets anders is is het al op voordat het tweede deel van de eters niks meer heeft. Wij zijn genoodzaakt vaak uiteten gegaan en ook meerdere malen weg gelopen vanwege het slechte eten en maar buiten de deur gaan eten

Verder mag het hotel nog een flinke opknapbeurt krijgen en zitten gaten in sommige delen van de vloer, de vloerbedekking is smerig. Ook de zwembaden zijn er achtergesteld in onderhoud. Afgebladderde verf scheuren in de plantenbakken, randen onder het zwembad zijn smerig en er drijft ook het viezigheid in het zwembad. De regels van geen ligbedden reserveren die ze zelf stellen word helemaal niet op gelet.

Al met al een erg slecht en vies hotel ga hier absoluut niet heen. Ook zitten hier heel veel assosiale engelse die erg luidruchtig zijn en alle regels aan hun laars lappen.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 31 augustus 2017

Wij verbleven hier in augustus. De kamers op de eerste verdieping in het hoofdgebouw zijn onderhevig aan lawaai. Niet alleen van buitenaf tijdens shows 's avonds. Ook zeer slecht geïsoleerde wanden waardoor alles van bij de buren goed hoorbaar en storend is. Het geheel is zeer compact: geen ligweiden, geen graspleinen, enkel wat kunstgras. De huiswijn is minder goed. Buiten de all-in formule kan je betere wijn krijgen.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Ook de maaltijden zijn gevarieerd en van goede kwaliteit. Een aanrader is de wandeling naar het oude stadsdeel waar je mooie winkels en restaurantjes hebt. Een andere aanrader is zonnen op de 8ste verdieping.

Kamertip: Niet rond het Strelitzia-restaurant wegens de lawaaierige shows.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner