Beoordeeld op 15 mei 2018

Voor de zoveelste maal naar Arona Gran en we hebben het ons niet beklaagd. De receptionist herkende ons en hoefde niet veel uitleg te geven. De eerste dag konden we de Up niet gebruiken wegens aankomst om 18.00 hr. De tweede dag was Nerissa niet aanwezig en was het een beetje zoeken op het dakterras. Gelukkig herkende Sabrina ons ook en die vertelde ons alles wat we dienden te weten. Het weer was niet zo best maar toch konden we genieten van totale rust, drank en spijs. De volgende dagen werden door Nerissa en Sabrina met de glimlach ingevuld. Fantastisch. Het eten was wederom heel goed van diversiteit en kwaliteit. De mensen die hier over klagen begrijp ik niet zo goed. Kortom van receptie tot taxi, alles tiptop in orde. We komen terug in oktober 2018. Het ga jullie goed.

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben een fantastisch uitzicht.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
springhoteles, Public Relations Manager van Spring Arona Gran Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Bestie Johan, bedankt voor uw mooie commentaar over ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel en ons UP terras. Het was een genoegen u op het terras te mogen verwelkomen en kijken er naar uit u in oktober dit jaar weer te mogen begroeten.
We zijn blij te lezen dat alles van aankomst tot vertrek tip top in orde was.
Met vriendelijke groet vanuit het zonnige Tenerife.

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven voor de 2e keer in dit hotel. Dat is op zich voor ons al uniek.
Het hotel is als accommodatie prima verzorgt. Uitgebreid ontbijt en diner buffet, met ook ruime keuze voor de bewustere eter.
Kamers zijn netjes onderhouden.
Wij hebben voor de 2e keer het UP!Terrace bijgeboekt. Rustige, mooie gelegenheid om van de zon genieten onder het genot van verse hapjes/lunch en een drankje. De whirlpool is heerlijk!
Door de persoonlijke oprechte aandacht van het UP!Team wordt het verblijf nog fijner. Dank jullie wel! En wie weet, tot de volgende keer.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste Ellis, bedankt voor het plaatsen van uw ervaringen hier op TripAdvisor. We zijn blij te lezen dat u heeft genoten op ons UP terras. Wie weet komt u ons nogmaals bezoeken in het Sensimar Arona Gran en Spa hotel.

Beoordeeld op 1 mei 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel zoals te lezen in vele reviews hier. Zalig zo'n adult only. Ook ideaal als je wil gaan wandelen met de boulevard voor de deur. Ga je links heb je een prachtige baai, ga je rechts kan je 14km lang over een boulevard wandelen met allemaal winkels en restaurants. Ook is hier reeds veel geschreven over de UP formule. Het is idd een prachtig dakterras waar je heel de dag kan vertoeven, de rest van de "voordelen" zijn heel beperkt in vergelijking tot de prijs. Als je 45 euro per dag per persoon gaat bijbetalen dan kom je in een prijsklasse waar er toch aanzienlijk meer voor je geld kan gekregen worden bij andere hotels. Ook beetje zonde dat de wellnes alleen overdag open is, als je dan in het laagseizoen gaat ben je blij dat je zon hebt en voelt het wat als verloren tijd om te gaan wellnessen. Zou schitterend zijn als deze faciliteiten ook savonds beschikbaar waren. Al met al blijft het een prachtig hotel en een aanrader.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
springhoteles, Director de Relaciones Públicas van Spring Arona Gran Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2018

Beste Steven W, We zijn blij te mogen lezen dat u van een zalig verblijf heeft genoten in ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel. Het UP! terras kost deze winter periode 36 euro per persoon, per dag. Bij een boeking van een zee-zicht kamer. Bij een boeking van een lagere prijs kamer komt over deze 36 euro natuurlijk nog een meerprijs aangezien de UP! kamers aan de zonnigste zijde van het hotel zit met een fantastisch uitzicht over de haven/zee en zwembad van het hotel. Bij het UP! terras heeft u tussen 10 uur en 18 uur de beste frisdranken en alcoholische dranken inclusief, verschillende snacks gedurende de dag en zijn ook koffie en thee, bier, water en wijn en cava inclusief. We zouden u graag uitnodigen voor een kijkje op ons UP! terras tijdens uw volgende verblijf.
De spa is geopend tussen 10 uur en 18 uur, hierna willen veel gasten vaak toch niet meer in de spa omdat dit de tijd voor het avond eten en avond entertainment is.
Bedankt voor het gebruik maken van TripAdvisor.
Met zonnige groet vanuit Tenerife.

Beoordeeld op 28 april 2018

Voor de 17-de maal in dit hotel .
Zeer goed op alle gebied. Een aanrader !
Vriendelijk personeel.Hotel wordt goed onderhouden.
Zeer goede keuken ! Mooie kamers met inloopdouche..
Aan het zwembad , gemakkelijke ligbedden.
Hotel voorzien voor rolstoelgebruikers.

• Verbleef: april 2018, reisde alleen
springhoteles, Director de Relaciones Públicas van Spring Arona Gran Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2018

Beste Betty V, bedankt voor het gebruik maken van TripAdvisor. We zijn blij te mogen lezen dat u al zo veel keren ons Sensimar Arona Gran en Spa heeft bezocht en u erg tevreden bent over ons hotel. We willen u bedanken voor de mooie complimenten over het zwembad, het eten, het personeel en de kamers. We hopen u gauw weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 25 maart 2018 via mobiele applicatie

Super hotel,wel heel erg toegespitst op gegoede oudere Engelsen, ze zouden voor een beetje jonger publiek mogen zorgenMaar die toch de rust opzoeken.
Bediening is fantastisch!
Het restaurant aan het zwembad zou voor tss de middag een iets uitgebreidere kaart mogen hebben.
Heel erg tevreden

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
springhoteles, Director de Relaciones Públicas van Spring Arona Gran Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 maart 2018

Beste Aldona L, bedankt voor uw reactie hier op TripAdvisor. We zijn blij te lezen dat u tevreden bent met het verblijf in ons Sensimar Arona Gran en Spa hotel. In de winter periode en buiten de vakanties ligt de gemiddelde leeftijd van de toerist hoger dan in de zomermaanden, hier passen wij als hotel onze animatie bijvoorbeeld op aan. Wel willen we u bedanken voor uw ideeën en zullen dit zeker meenemen.
We hopen u gauw weer te mogen te begroeten.