Sol Arona Tenerife
H10 Big Sur Boutique Hotel(Los Cristianos)
  • Gratis parkeren
LABRANDA Reveron Plaza(Los Cristianos)
Hotel Andrea's(Los Cristianos)
  • Bar/lounge
Oasis Mango(Los Cristianos)
  • Restaurant
Ona Los Claveles(Los Cristianos)
Tenerife Hostel(Los Cristianos)
  • Gratis internet
Cancelon
Apartamentos Aguamar(Los Cristianos)
Op deze sites is geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader ben er alleen geweest voor tot rust te komen echt goed hotel overal dichtbij lekker eten op en top ik ga er terug ... heel goed ontvangst met alle nodig uitleg ... op en top zeer behulpzaam

Verbleef: juli 2017, reisde alleen
franciscoperez, Director General van Sol Arona Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2017

Dear Vercouttere V,

First of all, we would like to thank you for your recent stay in our Hotel and for taking time to share your experience on Tripadvisor.

We are glad for have exceeded all your expectations. All our efforts are focused to reach the full satisfaction of all our guests and we are absolutely delighted to know that we did it with you.

We hope to see you soon! For that, we remain at your entire disposal for any question or special request that you might have for make even better your next stay.

Best Regards,

Francisco Pérez
General Manager.

9 januari 2017 beoordeeld

Slechts één nacht verbleven vooraleer over te stappen naar een appartement. Bij het zwembad ben ik uitgegleden op een heel glad stuk. De gevolgen van die zware val waren een hoofdwonde, een lichte hersenschudding en een voetkwetsuur. Pas daarna werden verwittigingen geplaatst toen het te laat was. Het personeel was dan wel heel attent en bezorgd en gaf de nodige medische hulp.
Een gemiddeld hotel met een eetzaal die meer een refter is en waar je bij het ontbijt zelf koffie moet halen. Alleen werkte slechts één van de twee apparaten...

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
27 november 2016 beoordeeld

We logeerden er een 10-tal dagen in een superior room ( met airco) met subliem zicht op zee. Het hotel dateert van de jaren 70 en werd reeds gerenoveerd. Het wordt zeer goed onderhouden en is heel net.Onze kamer was ruim en komfortabel.Het eten, in buffetvorm, was lekker en zeer gevarieerd. Jammer dat het restaurant(vooral 's avonds) nogal rumoerig is.Er is geen buitenrestaurant. Avondanimatie soms nogal luidruchtig, maar ja, als je in verlof bent ga je ook niet slapen om 21 uur... of ben je 's avonds zelfs niet in het hotel ,maar op een gezellig terrasje ? Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wat ons betreft : een geslaagde vakantie ! Prijs-kwaliteit is het hotel zeker OK !

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
25 november 2016 beoordeeld

Veel herrie in eetzaal, veel luide Muziek bij zwembad. Er zijn geen cash betaal mogelijkheden.
Eten is goed, premium rooms zijn goed, vriendelijke mensen in restaurant. Slechte toilet voorziening big receptie launch gedeelte.

Kamertip: Need premium room
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke avond word er door het animatie team een geluids evenement georganiseert. Dit begint meestal rond 21:00 en eindigd laat in de avond. Wanneer je geen nachtmens bent heb je hier heel erg last van. Dit geldt voor omgevende hotels net zo.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner