Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.992)
Beoordelingen filteren
3.992 resultaten
Waardering van reizigers
1.054
1.417
893
349
279
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.054
1.417
893
349
279
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 3.992 beoordelingen
Beoordeeld op 24 augustus 2017 via mobiele applicatie

Echt een aanrader ben er alleen geweest voor tot rust te komen echt goed hotel overal dichtbij lekker eten op en top ik ga er terug ... heel goed ontvangst met alle nodig uitleg ... op en top zeer behulpzaam

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde alleen
Bedank vercoutterev
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
franciscoperez, Director General van Sol Arona Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Vercouttere V,

First of all, we would like to thank you for your recent stay in our Hotel and for taking time to share your experience on Tripadvisor.

We are glad for have exceeded all your expectations. All our efforts are focused to reach the full satisfaction of all our guests and we are absolutely delighted to know that we did it with you.

We hope to see you soon! For that, we remain at your entire disposal for any question or special request that you might have for make even better your next stay.

Best Regards,

Francisco Pérez
General Manager.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 januari 2017

Slechts één nacht verbleven vooraleer over te stappen naar een appartement. Bij het zwembad ben ik uitgegleden op een heel glad stuk. De gevolgen van die zware val waren een hoofdwonde, een lichte hersenschudding en een voetkwetsuur. Pas daarna werden verwittigingen geplaatst toen het te laat was. Het personeel was dan wel heel attent en bezorgd en gaf de nodige medische hulp.
Een gemiddeld hotel met een eetzaal die meer een refter is en waar je bij het ontbijt zelf koffie moet halen. Alleen werkte slechts één van de twee apparaten...

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Ron M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 november 2016

We logeerden er een 10-tal dagen in een superior room ( met airco) met subliem zicht op zee. Het hotel dateert van de jaren 70 en werd reeds gerenoveerd. Het wordt zeer goed onderhouden en is heel net.Onze kamer was ruim en komfortabel.Het eten, in buffetvorm, was lekker en zeer gevarieerd. Jammer dat het restaurant(vooral 's avonds) nogal rumoerig is.Er is geen buitenrestaurant. Avondanimatie soms nogal luidruchtig, maar ja, als je in verlof bent ga je ook niet slapen om 21 uur... of ben je 's avonds zelfs niet in het hotel ,maar op een gezellig terrasje ? Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wat ons betreft : een geslaagde vakantie ! Prijs-kwaliteit is het hotel zeker OK !

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank marcclaus
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 november 2016

Veel herrie in eetzaal, veel luide Muziek bij zwembad. Er zijn geen cash betaal mogelijkheden.
Eten is goed, premium rooms zijn goed, vriendelijke mensen in restaurant. Slechte toilet voorziening big receptie launch gedeelte.

Kamertip: Need premium room
Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Bedank janwilfriedz
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 oktober 2016 via mobiele applicatie

Elke avond word er door het animatie team een geluids evenement georganiseert. Dit begint meestal rond 21:00 en eindigd laat in de avond. Wanneer je geen nachtmens bent heb je hier heel erg last van. Dit geldt voor omgevende hotels net zo.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Björn d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken