Beoordeeld op 5 maart 2019

Wij komen al sinds vele jaren in Big Sur en mede door het geweldige en vriendelijk personeel blijven wij hopelijk nog vele malen komen. Het ontbijt en diner is prima en wat wij het meest geweldig vinden is dat er geen gillende en rondrennende kinderen zijn. Dat is voor ons echt een heerlijke en rustige vakantie.

Kamertip: kamers met zeezicht zijn klasse, kamers met bergzicht wat rumoeriger door een doorgaande weg.
Datum van verblijf: februari 2019
Gabi W, Gerente van H10 Big Sur Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Geachte gasten,
bedankt voor je mooie review !!
We zijn heel blij dat je van je verblijf bij ons hebt genoten ... het is ons doel om het verblijf van onze klanten onvergetelijk te maken! Het Big Sur Boutique Hotel is als een paradijs waar u uw tijd kunt doorbrengen met genieten van het uitzicht of ontspannen!
Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke opmerkingen.
we hopen u snel te zien!
Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 9 januari 2019

Het H10 Big Sur Hotel in Los Cristianos is een mooi en kleinschalig (voor Tenerife begrippen) hotel. We hadden 2 kamers op de 2e etage (205 en 207). Kamers zijn niet heel groot maar beide kamers hadden een redelijk groot balkon. Het ontbijt is erg uitgebreid en ook het dinerbuffet is erg uitgebreid. Echter geen hele bijzondere kwaliteit. Wat erg leuk is de dagelijkse entertainment show in de buitenbar met elke avond muziek en optredens. Helaas viel oud&nieuw wel wat tegen en was de DJ niet fantastisch (4 keer hetzelfde nummer gehoord in 2 uur tijd...) Maar ach dat is toch wel een randzaak.
Verder zijn de gangen redelijk gehorig omdat de deuren hard dicht klappen wat dus voor geluid zorgt, kamers daarin tegen zijn geluiddicht.
Het hotel heeft veel ouderen/pensionarissen (uit Engeland) in December.
De WiFi is in de algemene ruimtes goed en snel, echter op de kamer is geen bereik.
Het personeel is super vriendelijk en kent je al snel persoonlijk. Lunch is goed maar geen uitgebreide kaart. Een enorm voordeel is ook de centrale ligging. Met een paar minuten lopen zit je in het centrum en strand van Los Cristianos.
Het hotel biedt ook de gehele dag door activiteiten aan; watergymnastiek, tafeltennis, sjoelen, etc.
Ook leuk; het zonneterras op de 8e etage. Een prima rustige plek om te zonnen, echter hangt er wel vaak een etensgeur omdat de afvoer van de keuken daar uit komt.
Kortom een goed hotel voor een bezoek aan Tenerife.

Kamertip: 207 is redelijk qua grote en enorm groot (hoek)terras met mooi zeezicht.
Datum van verblijf: december 2018
Gabi W, Gerente van H10 Big Sur Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2019

Beste gasten,
We zijn erg blij om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf in ons H10 Big Sur.
Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie in Tenerife.
Onze missie is ervoor te zorgen dat u kunt genieten van uw vakantie in een aangename en ontspannen sfeer . Ons hele team werkt om ervoor te zorgen dat uw verblijf prettig verloopt, we zijn erg blij om te weten dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan .
Het zou een plezier zijn voor ons om u opnieuw te verwelkomen in de nabije toekomst.

Beoordeeld op 3 januari 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel en ik als alleenstaande moeder heerlijk om een paar dagen in een hotel te zijn zonder kinderen! Upgrade gekregen van receptionist Jesus(super bedankt!) Kamer 806 met ligbedden op je balkon. A la carte eten erg lekker. Heerlijk om tot rust te komen,goede service

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde alleen
GHelenEW, Gerente van H10 Big Sur Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2019

Geachte gasten,
Heel erg bedankt voor je review! We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf en alle voorzieningen die beschikbaar zijn in ons hotel. We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat onze gasten veilig van hun tijd bij ons kunnen genieten, en we zijn erg blij dat we hebben voldaan aan uw verwachtingen. Nogmaals bedankt!
Vriendelijke groeten!

Beoordeeld op 28 december 2018

Super de luxe hotel. Zeeeeeeeeeeeer vriendelijk en behulpzaam personeel aan de balie,restaurant, bar en zwembad. Als verrassing kreeg ik een ijsemmer met fles cava op de kamer met mijn verjaardag. Eten was buitengewoon goed. Extreem goed met Kerstdag.Er lag zelfs kreeft op buffet met Kerst.

Kamertip: Kamer met zeezicht is buitengewoon. Liefst op 6de verdieping of hoger
Datum van verblijf: december 2018
GHelenEW, Gerente van H10 Big Sur Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018

Beste klanten,
Hartelijk dank voor uw verblijf in het H10 Big Sur Boutique Hotel en om ons te feliciteren met TripAdvisor. Ik was blij om te lezen dat u ons hotel in veel opzichten bevredigend vond en ik hoop u snel te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet en Merry Christmas!

Beoordeeld op 24 december 2018

Men doet steeds inspanningen om nog beter te doen. Vriendelijk personeel, eten was beter dan vorig jaar. Vriendelijke chefs, die de het eten bakken en wokken. Vriendelijk personeel in de bar en elke avond animatie. Animatie overdag was ook veel beter.

Kamertip: Kamers met zeezicht zijn prijzig. Kamers aan de straatkant hebben wel meer lawaai zoals van vuilniskar enz.

Geachte gasten,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle feedback met betrekking tot uw verblijf bij ons te bezorgen. Uw nuttige opmerkingen worden zeer op prijs gesteld en uw feedback zal ons helpen om de standaard van faciliteiten en services die worden aangeboden aan al onze gasten. Ik kijk ernaar uit u binnenkort weer te zien.
Vriendelijke groeten,