Beoordeeld op 7 juni 2018 via mobiele applicatie

Kwaliteit avondmaal is top, een heel gevarieerd vers buffet
Kamer is netjes en met de juiste benodigdheden.
Personeel in bar, receptie, onderhoud, restaurant op en top vriendelijk
Leuke en gevarieerde animatie gegeven door een super gemotiveerde animator met kennis van zaken
Super ligging : direct aan de paseo nabij centrum met winkeltjes, restaurantjes, bars, de markt en aan zee
Rust / sport - voor ieder wat wils
Een degelijke fitness
Kortom zeker een aanrader !

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
GHelenEW, Gerente van H10 Big Sur Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2018

Geachte gasten,
Hartelijk dank voor je mooie woorden! We stellen uw beoordeling zeer op prijs en we zijn erg blij dat u van uw verblijf in het H10 Big Sur Boutique Hotel genoten heeft! Opmerkingen zoals de jouwe herinneren ons eraan waarom we van ons werk houden!
Ik kijk er naar uit om je weer te mogen verwelkomen tussen ons,
Vriendelijke groeten!

Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Heel tevreden over H10 big sur Boutique Hotel te Tenerife!

Heel vriendelijk en behulpzaam onthaal. Verwelkomt met drankje en versnapering. Enorm vriendelijk personeel. Doen alles voor het welzijn van hun gasten!! Heel aangename en serene sfeer. Gezellig en modern ingericht. Ook heel proper en verzorgt. De maaltijden zijn gevarieerd en heel degelijk. Doen moeite om steeds verrassend te blijven. De ligging is goed. Niet druk, en toch niet ver van de levendige stranden en winkelstraten.

Aangename ervaring! Een aanrader!!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
GHelenEW, Gerente van H10 Big Sur Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Hartelijk dank voor het kiezen van H10 Big Sur Boutique Hotel en voor het delen van uw ervaring, we zijn erg trots te weten dat u tevreden bent.
Het gehele team van H10 Las Palmeras werkt elke dag om de kwaliteit en van onze diensten te verbeteren, uw woorden moedigen ons aan om op deze manier door te gaan.
Dank u voor de tijd die u aan ons heeft besteed . Het zou een genoegen zijn om u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Neemt u gerust contact met ons op voor uw volgende verblijf i.v.m. eventuele kamer voorkeuren.
Bedankt en vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 21 mei 2018

Een heel aangenaam adults only hotel, in een rustig gedeelte van Los Cristianos. Je kan er rustig wandelen langs de promenade. Er wordt een ruim assortiment aangeboden in de keuken, en er kan ook "à la carte" worden gegeten. Het personeel is heel leuk, behulpzaam, en zal altijd zorgen voor een persoonlijke toets. Er is voldoende animatie tijdens de dag, en 's avonds vindt er altijd een optreden plaats. Er is WIFI in gans het hotel, alsook aan het zwembad.
Dit hotel is tevens ideaal voor mensen die alleen willen reizen: het geeft je een veilig gevoel, de omkadering zorgt ervoor dat je snel mensen leert kennen, die kunnen uitmonden tot vriendschappen
Dit hotel heeft een groot aantal "vaste klanten", die jaarlijks 1 tot 2 maal terugkeren. Het is dus altijd prettig om terug te komen, en dezelfde mensen terug te zien, en banden te versterken.
Ik ben net terug van mijn 5e verblijf in dit hotel, en ik heb vooral het gevoel dat ik verwend ben geweest. Ik heb veel mensen teruggezien, en weet al wie ik zal terugzien tijdens mijn volgende verblijf in het najaar. Ik kijk er alleszins naar uit!

Verbleef: mei 2018, reisde alleen

Geachte gasten,
We danken u voor uw gedetailleerde beoordeling op onze TripAdvisor-pagina. Alle beoordelingen, goede of slechte opmerkingen, worden door ons management in overweging genomen.
We streven er voortdurend naar om gedenkwaardige ervaringen te creëren voor onze gasten en vinden grote tevredenheid over het feit dat we succesvol waren in uw ogen. Onze beste beloning is dat onze gasten zich bij ons thuis voelen!
Bedankt voor je tijd! We zouden graag de gelegenheid hebben om u opnieuw te verwelkomen wanneer uw reisplannen u terugbrengen naar Tenerife!
Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 2 mei 2018 via mobiele applicatie

Top hotel supper service goed eten.
Proper hotel zeker geen negatieve punten voor ons.Hadden een kamer zonder zeezicht zeer rustig voor ons top.Onze vrienden een superior kamer met zeezicht en groot terras met ligbedden tof. Zeker voor herhaling vatbaar

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
GHelenEW, Gerente van H10 Big Sur Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2018

Geachte gasten,
Hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons team en het H10 Big Sur Boutique Hotel. We zijn verheugd u als gast te mogen verwelkomen en hebben bijgedragen aan het succes van uw vakantie! Dat is onze beste beloning! .
Ik hoop je snel weer te zien,
Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 6 april 2018

Een aangenaam adults only boutique hotel. Over de keuken en het personeel zijn we heel tevreden. De buitenruimte vonden wij voor de grootte van het hotel te beperkt. Het buitenzwembad stelt niet zo veel voor en het "sundeck" is best klein.. en dat zijn de enige minpuntjes die we kunnen bedenken. Ligging is rustig, naar het einde van de dijk toe aan Los Christianos.

Kamertip: Fijn hotel als je niet op zoek bent naar zwembad met veel buitenruimte voor zetels.. al de rest is simpelweg goed.
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
GHelenEW, Gerente van H10 Big Sur Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2018

Geachte gasten,
Bedankt dat je hebt gekozen om te verblijven in het H10 Big Sur boutique hotel! Het is een groot genoegen om te horen dat ons hotel met service en faciliteiten heeft bijgedragen aan het gedenkwaardig maken van uw verblijf, ook voor uw suggesties! We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.
Vriendelijke groeten!