“Heerlijk gegeten”

Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van de heerlijke tapas met als klapstuk de chorizo “on fire”. Erg vriendelijke bediening bij dit gezellige familierestaurant!

31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een hekel aan gladde obers die je naar binnen praten. Dit restaurant wordt gerund door een familie, de vriendelijke mevrouw/moeder(?) was erg innemend en het eten is verrukkelijk. Wij hadden 6 tapas(zelf gekozen), de een nog lekkerder dan de ander. Een aanrader, een steenworp van de drukke promenade.

23 december 2017 beoordeeld

Heel lekkere ,negen verschillende tapas gegeten in een gezellig restaurant . Vriendelijk personeel , gestuurd door een patrones die bezig is met haar zaak. De prijs is ook geweldig : 20,- euro voor twee personen en een fles wijn voor 9,50 euro. Echt een aanrader.

29 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier n prima menu. Mijn man had het konijn, ik de steak met pepersaus. Allebei goed klaargemaakt en Lekker. Flesje huiswijn tinto was ok. Voor.meer dan een redelijk bedrag lekker gegeten hier. Fijne bediening ook.

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tot 2 jaar geleden was dit de place to be voor tapas, het concept is nog steeds hetzelfde, maar het eten smaakt naar grootkeuken eten. De aardappelen waren plat en niet met een krokant korstje, de kippenbouten waren veel te ver gegaard.
De sausjes smaakten niet naar vers gemaakt, maar uit een potje. Dit was de laatste keer, vroeger een adres waar we graag kwamen.

Reizigers die La Paloma bekeken, bekeken ook

Los Cristianos, Arona

In La Paloma geweest? Deel je ervaringen!