“goed vertoeven”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Los Cardones Studio Apt R16

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“goed vertoeven”
Beoordeeld op 20 januari 2015 voor een verblijf in Januari, 2015

We hebben een hele fijne vakantie gehad in dit appartement. De ligging was uitstekend, op terras lekker rustig en zonnig. Buiten op straat gezellig druk en veel te beleven.Het appartement zag er goed uit op een paar hele kleine minpuntjes na.Er was weinig bed en bad linnen. We hadden wel een wasmachine , maar moesten wel iedere dag het bad linnen
wassen. We kregen na 6 dagen pas schoon bed en bad linnen vandaar het wassen. Dit werd wel goed verzorgd. Bij aankomst was er niemand aanwezig om ons te ontvangen, dit was niet fijn. Het was wel aangegeven dat er iemand zou zijn. Het is een hele mooie locatie bij parque santiago 3. Voor herhaling vatbaar!!!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: het zonnige en rustige terras
Minpunten: n.v.t.
Reisgroep: Vrienden
Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren