“Goed en betaalbaar eten!”
Beoordeling van Restaurante Margarita

Restaurante Margarita
Geclassificeerd als nr. 107 van 484 Restaurants in Los Cristianos
Keukens: Europees
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Barscene, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
4 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn er vanavond wezen eten en het eten is hartstikke lekker! Vooral ook de rijk belegde pizza voor een niet al te dure prijs. Ook is er een hele vriendelijke bediening aanwezig.

Een aanrader om een keer heen te gaan!

15 januari 2016 beoordeeld

Heerlijk eten van de BBQ, top bediening (superleuke en vrolijke meiden) en leuk live entertainment elke avond.
Gezellige sfeer met overwegend Engels publiek .
Als we weer in Los Cristianos zijn gaan we zeker terug !!!.

23 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij logeren in parque margarita en het restaurant is net op de hoek
Kort omschrijf ik het als goed .... lekker.....
Pastas meer dan ok... maar de vissschotels vind ik minder......natuurlijk het is ook geen visrestaurant maar een grillrestaurant. Over het algemeen.... goed te doen

28 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij heerlijk gegeten... we zijn zelfs de laatste dag nog terug gegaan.
Heerlijk tournedos van de grill, om je vingers bij af te likken.

Mochten we nog een keer terug gaan naar Tenerife dan gaan we zeker eten bij jullie.

7 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Met drie personen daar wat gegeten. 2 keer mix grill en een schelp/ vis schotel. De vis schotel was heerlijk maar de mix grill van de BBQ waren sommige stukken vlees erg taai. En we zijn er ook nog ziek van geworden. 2 dagen geduurd dat ik weer beter was. :(
De live music is wel heel goed. :)

Reizigers die Restaurante Margarita bekeken, bekeken ook

Los Cristianos, Arona
Tenerife, Canarische Eilanden

In Restaurante Margarita geweest? Deel je ervaringen!